Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:rosalie83 schreef:rosekapje schreef:trijntjejohanna schreef:waarom is dat zwak? en waarom zou je als je nog niet toe bent aan een zwangerschap, ook niet toe zijn aan trouwen..
misschien wil je eerst nog wel een tjd genieten met je man..
Dat heb je in de verkeringstijd toch ook kunnen doen? tijd samen doorbrengen, naar elkaar toegroeien.
Wij hebben een kindje, daar genieten we samen van, maar zeer zeker ook nog steeds van elkaar. En zeker niet minder als voordat we een kleine hadden.
OK, dus jij bent in je verkeringstijd met je toen nog vriend naar bed geweest, van seks in het algemeen genoten, samen op vakantie geweest, heerlijk zo maar eens midden in de nacht in het park gewandeld, lekker een keertje doorgezakt, etc.?
Vast niet?
Nou, dat zijn dus (mijns inziens) dingen (en nog veel meer natuurlijk!) die je samen met je man doet als je net getrouwd bent. Heerlijk genieten, dingen ondernemen, etc.!
Als je een baby heb, dan doe je dat soort dingen niet meer op dezelfde manier. En hiermee zeg ik niet dat je als je een baby hebt niet meer van elkaar kunt genieten, want dat is onzin natuurlijk, maar het gaat wel op een andere manier.
Maar zo ervaar ik het dus. Jij blijkbaar op een andere manier. Maar doe jij dan wat jij fijn vindt, dan doe ik wat ik fijn vind, en laat de anderen hier ook doen wat ze fijn vinden. Als iedereen het voor zich kan verantwoorden is het goed!
hoe weet jij dat als je een baby hebt dat je dat soort dingen niet meer op dezelfde manier doet? Jij hebt toch geen baby? ik wel.
eentweedrie schreef:kipje18 schreef:
Als ik kinderen wil, en hopelijk nog een x mag krijgen, wil ik wel dat ook hun toekomst veilig gesteld is en dat wij ook onze kinderen als het zover is ook een goede opleiding kunnen geven. En daar is geld voor nodig. En ik wil wel dat ik dit op een goede manier kan doen, zonder daarvoor elk dubbeltje voor hoef om te draaien.
dit kan ik dus niet uitstaan. Als je trouwt kunnen er kinderen komen toch?? zie bijbel!!!
Lalage schreef:Als iedereen de natuur z'n gang liet gaan, was het er nu nog erger aan toe met de wereld. Stel je voor dat niemand in Nederland voorbehoedsmiddelen gebruikt. Dan hebben we over 20 jaar minstens 50 miljoen inwoners, dat wil je toch niet!
Ik ben blij dat vrouwen dat tegenwoordig ook mogen doen en dat ze dus mogen werken als ze dat graag willen.
Hippieblijhoofd schreef:Wou je zeggen dat je, nu je een baby hebt, nog gezellig een nacht doorzakt met je man, samen op vakantie gaat, seks hebt wanneer je zin hebt, midden in de nacht in het park rondwandelt, 's avonds fijn nog lang met vrienden op een terras hangt.. enzovoorts..?
Waarschijnlijk niet, dat kan gewoon minder goed als je een kindje hebt. Als je dat niet erg vind: nou, geen probleem. Waarschijnlijk vind jij die dingen ook wat minder belangrijk.. maakt niet uit, maar er zijn mensen die het wel belangrijk vinden.
rosekapje schreef:Hippieblijhoofd schreef:Wou je zeggen dat je, nu je een baby hebt, nog gezellig een nacht doorzakt met je man, samen op vakantie gaat, seks hebt wanneer je zin hebt, midden in de nacht in het park rondwandelt, 's avonds fijn nog lang met vrienden op een terras hangt.. enzovoorts..?
Waarschijnlijk niet, dat kan gewoon minder goed als je een kindje hebt. Als je dat niet erg vind: nou, geen probleem. Waarschijnlijk vind jij die dingen ook wat minder belangrijk.. maakt niet uit, maar er zijn mensen die het wel belangrijk vinden.
Wij kunnen met baby nog steeds heel veel.(Nou is hij ook echt super makkelijk). tuurlijk je kan niet alles meer, maar idd die dingen vind ik dan ook veel minder belangrijk.
MrSokkie schreef:Lalage schreef: Ik ben blij dat vrouwen dat tegenwoordig ook mogen doen en dat ze dus mogen werken als ze dat graag willen.
Laat me raden, jij stemt vast geen SGP.
Lalage schreef:MrSokkie schreef:Lalage schreef: Ik ben blij dat vrouwen dat tegenwoordig ook mogen doen en dat ze dus mogen werken als ze dat graag willen.
Haha, had je dat verwacht dan? Maar tegenwoordig mogen refomeisjes toch ook verder studeren. Dan ga je daarna toch niet full-time thuis zitten met je kinderen.
Lalage schreef:MrSokkie schreef:Laat me raden, jij stemt vast geen SGP.
Haha, had je dat verwacht dan? Maar tegenwoordig mogen refomeisjes toch ook verder studeren. Dan ga je daarna toch niet full-time thuis zitten met je kinderen.
parsifal schreef:Lalage schreef:MrSokkie schreef:Lalage schreef: Ik ben blij dat vrouwen dat tegenwoordig ook mogen doen en dat ze dus mogen werken als ze dat graag willen.
Als wiskundige is dat best mogelijk hoor
Lalage schreef:parsifal schreef:Lalage schreef:MrSokkie schreef:Lalage schreef: Ik ben blij dat vrouwen dat tegenwoordig ook mogen doen en dat ze dus mogen werken als ze dat graag willen.
Als wiskundige is dat best mogelijk hoor
Explain?
babbeltje schreef:Wanneer is een vrouw er niet aan toe? Als ze carriere wilt maken? Er niet aan toe zijn vind ik altijd zo'n vreselijke zwakke reden! Als je niet aan kinderen toe bent.. ben je dan eigenlijk wel aan een huwelijk toe?
En ja medische reden is dan heel iets anders, dat gaat over je eigen gezondheid en ik denk dat de gezondheid van een vrouw dan voorop gaat en het belangrijkste is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten