Ik denk dat in de meeste gevallen de man liever geen kinderen wil dande vrouw. De meeste vrouwen hebben toch zo'n soort oergevoel. (ik weet het, enkele uitzonderingen daar gelaten

Bij ons is mijn vriend het geloof ik meer dan ik, die kinderen wil later

Das wel handig, hij is er dan ook heeelemaal voor dat hij ook eens oppast in de week, en eerder van zn werk terug moet gaan komen, omdat ik een avonddienst wil draaien

Ik vind het ook belangrijk een kind een goede ondergrond te geven. Al denk ik dat je het met een beetje passen en meten meestal gewoon redt hoor. Mijn moeder werkte wat avondjes in de week, mijn vader eerst ook, later studeerde hij gewoon weer, en dat terwijl ze twee kinderen hadden. Het was niet breed, maar het ging prima. Tja, als ouders kun je dan niet elk jaar meer nieuwe kleren kopen, en je kinderen moeten elkaars kleren aan, maar daar heb ik nooit moeite mee gehad hoor.
Tegenwoordig is het anders, mijn broertje en zusjes krijgen bij wijze van elke zomer en winter een nieuwe garderobe, en dat lijkt me nou niks. Zijn met veeel minder tevreden enzo. Dan liever een arme papa en mama worden