Moderator: Moderafo's
kipje18 schreef:
Als ik kinderen wil, en hopelijk nog een x mag krijgen, wil ik wel dat ook hun toekomst veilig gesteld is en dat wij ook onze kinderen als het zover is ook een goede opleiding kunnen geven. En daar is geld voor nodig. En ik wil wel dat ik dit op een goede manier kan doen, zonder daarvoor elk dubbeltje voor hoef om te draaien.
eentweedrie schreef:kipje18 schreef:
Als ik kinderen wil, en hopelijk nog een x mag krijgen, wil ik wel dat ook hun toekomst veilig gesteld is en dat wij ook onze kinderen als het zover is ook een goede opleiding kunnen geven. En daar is geld voor nodig. En ik wil wel dat ik dit op een goede manier kan doen, zonder daarvoor elk dubbeltje voor hoef om te draaien.
dit kan ik dus niet uitstaan. Als je trouwt kunnen er kinderen komen toch?? zie bijbel!!!
eentweedrie schreef:kipje18 schreef:
dit kan ik dus niet uitstaan. Als je trouwt kunnen er kinderen komen toch?? zie bijbel!!!
marina87 schreef:eentweedrie schreef:kipje18 schreef:
Ik weet dat het gevoelig bij je ligt omdat jij graag kinderen wil. Maar dat betekend niet dat iedereen direct na de huwelijksnacht zwanger wil worden. Tevens staat er niet in Gods Woord dat je direct als je getrouwd bent kinderen moet baren.
Javaca schreef:Er is een verschil tussen materialisme en gewoon gezond verstand...
Er staat nergens in de bijbel dat je als je getrouwd bent in een fokschaap verandert.
Dat moet alleen binnen ons koningshuis...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten