Berichtdoor Spons » 25 sep 2006 19:27
offtopic kijk nu komen we dichter bij de waarheid, en zo te zien hebben we een waardige opvolger gevonden van joepie ! Die kende ook alleen maar Zwart of Wit ... maar vergat voor het gemak dat er nog vele grijsschakeringen tussen zaten !
Denkertje ook al gelooft Cisca niet in God ze respecteert mensen die in god geloven wel, en ze kan er ook over discusieren tijdens mini meetings ! Dus om je zelf nu maar te laten vervallen om (wat ze volgens mij nog geneens express doet ik Typ God ook wel eens met een kleine letter ) cisca met een kleine letter te schrijven getuigd echt van respect en van een christelijke reactie van jou kant !
Als je alleen maar gelijkdenkende in je discussie wil hebben moet je maar een ander forum zoeken , "om Sions wil of iets dergelijke " maar is een discussie juist niet iets waarbij verschillende meningen zijn , en heet het daarom ook niet discussie ?
oh wacht dit is een escape van mij !
ONTOPIC .
dat roken een afbreuk doet op je lichaam ben ik heilig van overtuigd, wanneer die afbraak plaats vindt kan zowel vroeg als laat zijn. Eigenlijk pleeg je roofbouw op jezelf , en of je dat nu vanuit het standpunt als Christen bekijkt of als niet gelovige of anders gelovige volgens mij is het gewoon niet goed !
Aan de andere kant.. mensen doen het zelf, ze weten de risico;s dus als ze dan longkanker krijgen of kortademigheid ofzo weten ze waardoor dat komt. Niet dat je hen dat toewenst , absoluut niet maar dat zijn dan de gevolgen van hun acties !