Denkertje21 schreef:Cisca, we komen nooit op één lijn. Jij praat vanuit een ander uitgangspunt: Jij gelooft niet in God, ik wel... Ik heb er eigenlijk niet zeoveel trek in om steeds weer tegen jouw frustraties over God en religie aan te lopen in welk topic dan ook...
Dat mensen niet op één lijn zitten, houdt voor mij niet in dat er geen gesprek mogelijk is.
Waar haal je het vandaan dat ik frustaties over god en religie zou hebben, dat is absoluut niet zo, zou ook hypocriet zijn, hoe kun je frustraties hebben over god, als die m.i. niet bestaat.
Jammer dat je dat nog steeds niet hebt ontdekt, je hebt blijkbaar een heel ander beeld van me dan ik in werkelijkheid ben.
Denkertje21 schreef:Met deze tegenstelling heeft het geen zin om deze discussie te voeren... Jij hebt gezegd wat je kwijt wilde. Ik ook.
Je wilt dus alleen maar in gesprek met mensen die het met je eens zijn, dat is inderdaad wel zo makkelijk.
Je bent niet echt een voorbeeld als je mensen uitschakelt, soort discriminatie, niet echt netjes, gelukkig is niet iedereen zo.