maar 2 jaar terugf er 15 kilo af weten te krijgen en sinds dien is het redelijk onder controle. In begin schommelde het nog wel behoorlijk maar nu niet meer gelukkig.
Moderator: Moderafo's
Hippieblijhoofd schreef:marina87 schreef:Het gaat goed met deze mevrouw!!Woog eerst 49 en nu ('s morgens na ontbijt!) 50.8!! Verder hoop ik goed te blijven eten, gisteren heb ik wel 5 boterhammen op met jam, hagelslag en kaas op!
geweldig meis!! Ga er zo mee door
*is trots op marina*
/me is weer naar onder de 50 gezaktik neem te weinig tijd om goed te eten.. maargoed, het scheelt wel dat ik geen eetstoornis heb ofzo, het is meer dat ik gewoon vergeet om te eten
Maar wat ik me afvraag, je vertelt dat als je je slecht voelt, dat invloed heeft op je eetgedrag. Waarom juist daarop, weet je dat ook? Waarom *verzint zomaar wat* ga je dan niet veel meer werken, of slapen, of douchen of weet ik veel wat.. ?
d:)bmarina87 schreef:Het gaat goed met deze mevrouw!!Woog eerst 49 en nu ('s morgens na ontbijt!) 50.8!! Verder hoop ik goed te blijven eten, gisteren heb ik wel 5 boterhammen op met jam, hagelslag en kaas op!
Debor@ schreef:marina87 schreef:Ik kan me juist nu weer heel erg kwaad maken om opmerkingen als 'je bent toch niet aan de lijn?' als je een keer bedankt, of 'ja maar jij hebt makkelijk praten, jij kan het hebben'. Normaal gesproken trek ik me nooit zoveel van dat soort opmerkingen aan, maar als ik aan het winkelen ben en een rok of broek maat 36 zakt van mn kont kan ik die mensen wel aanvliegen. Loop je vervolgens naar de boeken- en tijdschriftenafdeling, zie je daar veel boeken van afslankgoeroes en tijdschriften met koppen als 'terug naar maatje 38'. Nou, stik maar in die shit!![]()
Hippieblijhoofd schreef:Debor@ schreef:Ik kan me juist nu weer heel erg kwaad maken om opmerkingen als 'je bent toch niet aan de lijn?' als je een keer bedankt, of 'ja maar jij hebt makkelijk praten, jij kan het hebben'. Normaal gesproken trek ik me nooit zoveel van dat soort opmerkingen aan, maar als ik aan het winkelen ben en een rok of broek maat 36 zakt van mn kont kan ik die mensen wel aanvliegen. Loop je vervolgens naar de boeken- en tijdschriftenafdeling, zie je daar veel boeken van afslankgoeroes en tijdschriften met koppen als 'terug naar maatje 38'. Nou, stik maar in die shit!![]()
Amen!
marina87 schreef:Met kleding + eind van de middag 52,8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Hoeveel moet je er dan trouwens aftrekken?)
Heeft vandaag op:
5 boterhammen!![]()
3 sultanakoekjes
princekoekje
Gevulde koek
Lion
Thee
Water
Cup a soup
Banaan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten