Cisca schreef:rosalie83 schreef:Cisca schreef:rosalie83 schreef:Cisca schreef:rosalie83 schreef:Ik ben echt benieuwd hoe je dat ziet wat ik vroeg! Over dat de wettelijk vastgestelde termijn voor abortus is in elk land verschillend is. En dat er landen zijn waar abortus niet toegestaan is. Hoe zie je dat?
Dat beslist ieder land voor zich, wie ben ik om me met de wetgeving van een ander land te bemoeien.
Zoals het hier geregeld is vind ik het prima.
Dat is niet mijn vraag! Begint volgens jou in elk land het leven op een ander moment?
Uiteraard is dat niet per land verschillend, dat hoeft niet in te houden dat ieder land een zelfde wettelijke regeling treft
Als dat niet per land verschillend is, dan heeft wanneer leven begint dus volgens jou toch niets te maken met de termijn tot wanneer abortus wettelijk toegestaan is...?
Ben je dom of hou je je eigen zo!
'k Dacht dat ik nu toch wel duidelijk genoeg ben geweest, nogmaals, ik leef in Nederland, en vind het in Nederland prima geregeld, zo duidelijk?
Pardon??
Jij geeft bewust (of onbewust) geen antwoord op mijn vraag, dus vandaar dat ik het nog een keer vroeg!
We hebben het hier over leven. Ik geloof dat leven begint bij de bevruchting. Jij zei dat leven begint als de wettelijk toegestane termijn van abortus voorbij is. Dus concludeer ik dat volgens jou dan leven in elk land op een ander moment begint. Maar dan zeg jij dat dat niet zo is. Dus heeft leven toch niets te maken met de termijn tot wanneer abortus toegstaan is!!
Maar blijkbaar kan je toch niet toelichten?