ja jullie hebben gelijk dat het niet zo duidelijk in de bijbel staat een vierschaarbeleving,dit is het duidelijkste wat ik kon vinden.
zach 3
1 Daarna toonde Hij mij Jósua, den hogepriester, staande voor het aangezicht van den Engel des HEEREN; en de satan stond aan zijn rechterhand, om hem te wederstaan.
2 Doch de HEERE zeide tot den satan: De [3:2] Judas vs 9.HEERE schelde u, gij satan! ja, de HEERE schelde u, Die Jeruzalem verkiest; is deze niet een vuurbrand uit het vuur gerukt?
3 Jósua nu was bekleed met vuile klederen, als hij voor het aangezicht des Engels stond.
4 Toen antwoordde Hij, en sprak tot degenen, die voor Zijn aangezicht stonden, zeggende: Doet deze vuile klederen van hem weg. Daarna sprak Hij tot hem: Zie, [3:4] Micha 7:18.Ik heb uw ongerechtigheid van u weggenomen, en Ik zal u wisselklederen aandoen.
en idd nergens met God eens naar de hel te gaan maar toch heeft onze dominee het zo meegemaakt toen stond de duivel ook aan zijn rechterhand en schold de Vader de satan.
maar zou paulus ook niet zoiets meegemaakt hebben toen hij blind was en 3 dagen bidde.ik geloof zeker wel dat paulus bekeerd was.
maar dat er maar zo weinig bekeerd zijn in onze kerk klopt toch ook.
velen zijn geroepen maar weinigen uitverkoren.
de uitwendige roeping komt tot alle mensen bekeert u en word behouden.
maar in jullie kerk denken ze allemaal uitverkoren te zijn.
dan klopt weinigen uitverkoren niet meer en velen die de weg volgen die tot het verderf leid.