je went vanzelf aan de sigarettenrook

Moderator: Moderafo's
Smurffie schreef:. of tijdens het eten (gewoon even ergens anders roken, ik kan me best voorstellen dat mensen dat vies vinden)
Maar mensen die overdreven met hun handen lopen te wapperen en zogenaamd de longen uit hun lijf hoesten (én vaak zelf kettingroker zijn geweest), daar ga ik pál bovenop staan met een peuk.
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Smurffie schreef:. of tijdens het eten (gewoon even ergens anders roken, ik kan me best voorstellen dat mensen dat vies vinden)
"Ik vind het niet erg dat je eet, terwijl ik rook"
Maar mensen die overdreven met hun handen lopen te wapperen en zogenaamd de longen uit hun lijf hoesten (én vaak zelf kettingroker zijn geweest), daar ga ik pál bovenop staan met een peuk.
Idd, kan ik me aardig aan ergeren. Een overdreven blijk van afkeuring vráágt gewoon om zo'n reactie.
Abdijbiertje om 1:00 schreef:Ik had een collega die zich amper waste. Hij zal op zijn tijd als bijrijder bij mij in de vrachtwagen. Na een dag werken (bij mijn vorige werkgever is traplopen een belangrijk deel van het werk) stonk hij een uur in de wind. Ik heb het er nooit met hem over gehad, hoewel ik er wel voor zorgde dat hij nooit meeging op meerdaagse ritten.
Dus nu mijn vraag: Als je van iemand zegt dat hij stinkt omdat hij/zij rookt, ben je dan ook zo eerlijk in het bovenstaand beschreven geval?
André schreef:Op de BBQ meeting heb ik voldoende mensen zien roken zodat ik tot de conclusie kwam, een christen rookt ook.
Smurffie schreef:Dat lijkt me sterk, er is buiten ruimte genoeg om niet in de rook te staan
Het vreemde is; Alleen omdat roken slecht is voor je gezondheid, reageren mensen zo overdreven. Argumenten als; 'Het stinkt, daar wil ik niet mee geconfronteerd worden'. Hoe doen jullie dat dan als je in de bios opeens ontzettend nodig moet poepen? doe je dat dan ook maar niet omdat degene die na jou komt er last van heeft...? Come on..dan doe je je behoefte, nietwaar? Net als ik gehoor geef aan mijn behoefte; een peuk
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten