Berichtdoor topkok » 15 sep 2006 12:40
okey dankjewel,
Het was gezellig, maar de avond op zich was niet helemaal mijn stijl, ik kon sommige dingen goed begrijpen. Dat God alles moet doen, ben ik het helemaal mee eens, maar ik hoorde ook dingen dat ik denk van jah wat moet ik hier nou mee.
BIjvoorbeel het getuigen op je werk. ik denk dat het een plichtis dat iedereen moet getuigen op zijn werk, wij zijn het licht van de wereld het zoutend zout. En al zou je overuren daarvoor moeten doen sowhat!! ik vond zijn 'preek' een beetje uit lossen stukken bestaan het was niet een geheel.
Ik had daarna nog buiten een gesprek met ds van Kooten en ik zei tegen hem, volgens mij word God onderschat in Nederland. Ik heb zelf in Engeland gezeten God zo gigantisch veel ervaren daar. En dan kom je terug in Nederland zo anders. Zei hij: Waar kom je vandaan? Ik zei nou ik kom uit kesteren toen zij hij ooooohw. Dan breekt er bij mij iets, zo kun je toch niet omgaan met een ander kerkgenootschap waar ik lid ben, ook al is het anders, wat maakt dat uit.
daarna kwamen ze vragen of ik naar huis wou rijden dus ik liep weg zij hij suc6 met je overuren?? waarom zeg je dat waarom zeg je niet zoiets van Gods zegen jongen. Nee een sneer!!
Gelukkig krijg ik de kracht van God om te getuigen op mijn werk, door mij zal hij spreken!! hoe moeilijk het ook is vanuit mijzelf gezien, maar met God is helemaal niks onmogelijk. En overuren maken is voor mij geen probleem, die krijg ik ook uitbetaald!!!