Cisca schreef:marma schreef:Gershwin schreef:Juist. En verder blijft het mooi getheoretiseer in de lucht, zolang de persoon hier zelf niet komt melden waarom het zo'n groot probleem is voor hem
Weleens geprobeerd om je eigen in te leven in iemand anders??
Gershwin zeer zeker vaker dan je denkt, je kunt echt goed met hem praten en begrijpt je tenminste
Ik denk dat het komt dat de situatie onbekend is voor jullie. Je heb er geen idee van hoe rot zoiets is. Als het gaat over homofilie o.i.d. worden zulke opmerkingen niet gemaakt omdat dat veel bekender is. Hier wat wordt lacherig over gedaan en dat kan echt heel rot overkomen.
Snap het wel hoor, als je er zelf niet mee te maken heb (gehad), dan klinkt het ook wel heel apart. Totdat je gaat begrijpen hoe kapot je eraan kan gaan.
Iedereen heeft zo z'n problemen en als je het zelf niet meegemaakt heb, is het ook moeilijk om je eigen in te leven.
Het was ook niet de opzet van dit forum om te discuseren hoe groot een probleem mag zijn voordat je hulp ga zoeken of wat dan ook, ik vroeg me alleen af of ik erg makkelijk was of die vrouw erg moeilijk.
Is me geloof ik inmiddels wel duidelijk.
Sorry Gershwin, 't onderwerpt ligt wat gevoelig bij mij, kan ik zulke opmerkingen niet goed hebben.