[quote="fish]Wen daar eerst maar eens aan, het getrouwd zijn en het samen leven, voordat je aan de verantwoordelijkheid van kinderen begint. Want na de zoveelste doorwaakte nacht wordt je relatie wel op de proef gesteld hoor![/quote]
Ik was vrijwel binnen 3 weken na ons trouwen zwanger, natuurlijk is het snel en moesten we ook wel even 'wennen' aan het idee straks een kleintje te hebben maar ik vind niet dat het zo super belangrijk is om eerst een aantal maanden/jaren te wachten met kinderen krijgen!! Ik zie het als een geschenk wat niet op MIJN tijd in mijn leven komt maar op GODS tijd! En dat wil niet zeggen dat ik tegen voorbehoedsmiddelen ben, want als je 5 kinderen hebt en je kunt het gewoon niet aan is het niet echt handig om nog 3 kinderen te krijgen.... dat zie ik ook wel in mijn omgeving/werk (psychiatrie) (maar waarom geen groot gezin als je het wel aankunt?)
Ik denk dat het altijd moeilijk blijft om kinderen op te voeden en dat het nooit een 'perfecte timing' is om aan kinderen te beginnen.... Ik ben blij zoals het nu is, en dankbaar dat ik in elk geval zwanger kan worden en naar verwachting ook een (gezond) kind kan krijgen!!!!