Homo's zijn doorgaans gewone mensen met een lange broek aan en een netjes overhemd o.i.d.
Kijk anders een x op http://www.christengay.nl, daar kun je zien dat er ook nog serieuze homo's zijn

Moderator: Moderafo's
gave_meid schreef:Boekenlezer, ik heb een vraagje voor je, jij bent toch zo tegen homo's? nou, als jij nou heel erg goed met een collega van je bevriend was en dan niet gewoon van "oke ik kan goed met hem opschieten.." maar echt van: "wow, hij is echt aardig!" en hij vertelt je onder 4 ogen dat hij homo is en het niet verder durft te vertellen, wat zou JIJ dan doen?
zou jij hem gelijk afstoten en zeggen: ik wil niks met homo's te maken hebben?
of zou je hem in vertrouwen nemen, en hem stimuleren om het ook anderen te vertellen, hem te helpen?
Maar zelfs dan nog froske...
Al zóuden ze allemaal in hun blote kont lopen. En al vínden we dat met z'n allen niet goed; waar is de Christelijke wang gebleven?
Christen zijn is niet jezelf als het middelpunt van het universum maken. Als MIJN gevoel en MIJN mening en MIJN weerzin geprikkeld wordt dan geeft mij dat niet het recht om het principe oog om oog en tand om tand te hanteren.
Boekenlezer schreef:gave_meid schreef:Boekenlezer, ik heb een vraagje voor je, jij bent toch zo tegen homo's? nou, als jij nou heel erg goed met een collega van je bevriend was en dan niet gewoon van "oke ik kan goed met hem opschieten.." maar echt van: "wow, hij is echt aardig!" en hij vertelt je onder 4 ogen dat hij homo is en het niet verder durft te vertellen, wat zou JIJ dan doen?
of zou je hem in vertrouwen nemen, en hem stimuleren om het ook anderen te vertellen, hem te helpen?
Geen idee hoe ik daar mee om zou gaan.
I.i.g. niet: hem uitschelden, of heel bot worden. In die trant zeker niet.
gave_meid schreef:Boekenlezer schreef:gave_meid schreef:Boekenlezer, ik heb een vraagje voor je, jij bent toch zo tegen homo's? nou, als jij nou heel erg goed met een collega van je bevriend was en dan niet gewoon van "oke ik kan goed met hem opschieten.." maar echt van: "wow, hij is echt aardig!" en hij vertelt je onder 4 ogen dat hij homo is en het niet verder durft te vertellen, wat zou JIJ dan doen?
Geen idee hoe ik daar mee om zou gaan.
I.i.g. niet: hem uitschelden, of heel bot worden. In die trant zeker niet.
denk daar nou eerst eens over na! voor je hier gaat roepen dat je echt tegen homo's bent enzo..
gave_meid schreef:scape schreef:We hadden wel eens een koffiepotje die hier vrolijk rondpostte . . .
ze zat geloof ik meer in de chat, met d'r vriendin opperpotje geloof ik
Gerdien B. schreef:Zelf ben ik door dat ik homofile en lesbische colega's had er anders tegen aan gaan kijken. Daarbij bleek dat een vriend, helaas nadat na veel gebeuren het contact al verbroken was, homo is.
Denkertje21 schreef:Gerdien B. schreef:Zelf ben ik door dat ik homofile en lesbische colega's had er anders tegen aan gaan kijken. Daarbij bleek dat een vriend, helaas nadat na veel gebeuren het contact al verbroken was, homo is.
Wat een heerlijke mildheid begin ik nu hier tegen te komen!
Koffie schreef:gave_meid schreef:scape schreef:We hadden wel eens een koffiepotje die hier vrolijk rondpostte . . .
ze zat geloof ik meer in de chat, met d'r vriendin opperpotje geloof ik
effe offtopic![]()
Ik hoor mijn naam![]()
Ik lees tegenwoordig vrolijk mee, de behoefte om te bespreken is er wel, maar persoonlijk doe ik dat op dit moment sneller onderling met christelijke homo's/lesbiennes.
Maar er zijn dus wel degelijke lesbische vrouwen in de refokringen!
@GM dat chatten dat is toch minimaal wel anderhalf jaar geleden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 146 gasten