Moderator: Moderafo's
rosekapje schreef:Niet dus als je gewoon ongesteld bent, je hardstikke normaal voelt, niet dikker wordt (je zag er niks aan hoor). dan ga je er niet vanuit dat je zwanger bent. Logisch lijkt mij.
Memmem schreef:Kraamverband heb ik ook altijd extra bijgekocht, zit in geen enkel pakket voldoende.
*Annet* schreef:Memmem schreef:Kraamverband heb ik ook altijd extra bijgekocht, zit in geen enkel pakket voldoende.
Kraamverband vond ik altijd rotzooi. Gebruik zo snel mogelijk gewoon maandverband met vleugels, desnoods 2 erin. Kraamverband zijn van die dikke proppen, krijg je nog zere billen van het ongemakkelijk zitten op bed.
Heb ook best lang op kraampakket moeten wachten, had het een week voor de bevalling "al" binnen. Moet er wel bij zeggen dat ik beetje laat was met aanvragen maar redeneerde meer zo van: als ik voor de 37 weken ga bevallen moet ik toch naar het ziekenhuis. Maandverband was er genoeg in huis en alcohol, watten en andere spullen had ik nog wel liggen.
rosalie83 schreef:Memmem schreef:Normaal gebruik ik uitwasbaar maandverband, van katoen, maar dat wil ik een kraamverzorgster maar niet aandoen.
HUH? Dat is toch iets van vroeger? Daarover vertelt mijn moeder als ze het over vroeger heeft! Dat is nu toch niet meer nodig?
Memmem schreef:rosalie83 schreef:Memmem schreef:Normaal gebruik ik uitwasbaar maandverband, van katoen, maar dat wil ik een kraamverzorgster maar niet aandoen.
HUH? Dat is toch iets van vroeger? Daarover vertelt mijn moeder als ze het over vroeger heeft! Dat is nu toch niet meer nodig?
Nee, niet nodig maar wel beter voor het milieu en beter voor mij zelf. Voor mij nooit geen plastic verband meer.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten