Dus straks staat er een troep sensatiebeluste ramptoeristchristenen bij de ArenA om het moment af te wachten om te juichen als het ding instort, even er vanuit gaand dat dat staat te gebeuren? Bizar.
Laten we afwachten wat er gebeurt.
Moderator: Moderafo's
Debor@ schreef:Dus straks staat er een troep sensatiebeluste ramptoeristchristenen bij de ArenA om het moment af te wachten om te juichen als het ding instort, even er vanuit gaand dat dat staat te gebeuren? Bizar.
Laten we afwachten wat er gebeurt.
Debor@ schreef:Och nee, ik bedoelde niet de lui van die wandeling, maar gewoon 'losse' mensen die hopen op vallende muren en daarom bij de arena (willen) gaan kijken.
tweetietwee schreef:Debor@ schreef:Och nee, ik bedoelde niet de lui van die wandeling, maar gewoon 'losse' mensen die hopen op vallende muren en daarom bij de arena (willen) gaan kijken.
wie wil er gaan kijken?
Jort schreef:Las vandaag in de Spits een reactie van iemand, nav de SGP die dit concert wil verbieden. Eerlijk gezegd vond ik daar wel iets in zitten. Wij willen dit soort dingen verbieden, maar waarom eigenlijk??
Ik ben weleens bang dat we ons als christenen teveel aanmatigen. Het leukste zou tenslotte wel zijn een staat waarin iedereen vrijelijk mag doen wat hij of zij wilt, zonder dat er iets wordt opgelegd door een bepaald geloof of overtuiging. Dat heeft als groot voordeel dat de SGP haar subsidie kan behouden. Als ik het goed heb is er tenslotte in het NT nooit sprake geweest van een christelijke staat oid, maar wel altijd van een christelijke minderheid.
Uiteraard ben ik het ook niet met zo'n concert eens.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten