Moderator: Moderafo's
mw schreef:lieffff!!!!
mn schoonzus gaf aan, het is beter dan 24 uur bezig zijn.
Maar dit is echt heel vlug gegaan, ze kon gewoon niets inschatten.
hafl 10 braken de vliezen, 10 uur begonnen de weeen. Om kwart voor 12 liet ze de dokter bellen. Toen kwamen ze er niet tussen bij de huisartsenpost. Toen mn broer eindelijk iemand aan de lijn had riep mn schoonzus dat het hoofdje dr al was. Kwart over 12 was het toen. Alles hebben ze in trance doorgestaan.
tweetietwee schreef:mw schreef:lieffff!!!!
hafl 10 braken de vliezen, 10 uur begonnen de weeen. Om kwart voor 12 liet ze de dokter bellen. Toen kwamen ze er niet tussen bij de huisartsenpost. Toen mn broer eindelijk iemand aan de lijn had riep mn schoonzus dat het hoofdje dr al was. Kwart over 12 was het toen. Alles hebben ze in trance doorgestaan.
nooit een huisarts je bevalling laten doen is regel 1
rosalie83 schreef:tweetietwee schreef:mw schreef:lieffff!!!!
nooit een huisarts je bevalling laten doen is regel 1
Zorgen dat je lekker veilig in het ziekenhuis ligt!!
Lalage schreef:Da's waar rosalie, toch denk ik dan ook: die kindjes die geadopteerd worden hebben toch het eerste deel van hun leven geen hechtingsproces met je gehad. Ze hebben meer kans op problemen, dat is nu eenmaal zo. Je hebt helemaal gelijk, maar ik snap ook dat mensen liever kinderen van zichzelf hebben, daar herken je ook dingen van jezelf in enzo.
Over de huisartsen en spoed: dan bel je toch 112 als het echt spoed is?
Verder schijnt het zo te zijn dat vrouwen tijdens de bevalling een hormoon aanmaken dat wat geheugenverlies oplevert, zodat ze achteraf niet meer zo goed weten hoe erg het was.
MissF schreef:Nah, voor zover ik weet zijn 3 van de 4 kids van mn ouders met huisarts erbij geboren, en dat vond ze geweldig
Maar mijn moeder had een goede band met de huisartsen op het dorp, dus dat scheelt misschien.
Mijn broertje is na 1,5 uur ofzo geboren, dus dat heeft ze amper meegemaakt, de dokter was er ook amper. ZIj vond het best jammer, dan maak je dat hele geboren worden wel heel anders mee denk ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten