Moderator: Moderafo's
hans_is_eigenwijs schreef:Hij had er beter aan gedaan je te leiden in Zijn Woord. Dit leven is immers dood, wat begeer jij dan? De dood en wat er in de wereld is, of het leven bij Christus?Denkertje21 schreef:hans_is_eigenwijs schreef:Ik heb geen probleem met ho/le/bi's maar God duidelijk van wél! Ik comformeer me naar [b]Zijn Zoon
Je spreekt jezelf wel erg tegen! Als jij zegt dat God er problemen mee heeft, dan moet jij die toch ook hebben, want je confirmeert je aan Zijn Zoon=God... Je verschuilt je nu wel heel erg achter God.
Joh, en ik kan je verzekeren dat God geen probleem heeft met mij als homo! Hij houdt van me, geeft me ruimte en heeft me geleid in mijn zoektocht door het leven!
hans_is_eigenwijs schreef:Hij had er beter aan gedaan je te leiden in Zijn Woord. Dit leven is immers dood, wat begeer jij dan? De dood en wat er in de wereld is, of het leven bij Christus?Denkertje21 schreef:hans_is_eigenwijs schreef:Ik heb geen probleem met ho/le/bi's maar God duidelijk van wél! Ik comformeer me naar [b]Zijn Zoon
Je spreekt jezelf wel erg tegen! Als jij zegt dat God er problemen mee heeft, dan moet jij die toch ook hebben, want je confirmeert je aan Zijn Zoon=God... Je verschuilt je nu wel heel erg achter God.
Joh, en ik kan je verzekeren dat God geen probleem heeft met mij als homo! Hij houdt van me, geeft me ruimte en heeft me geleid in mijn zoektocht door het leven!
Cisca schreef:Het aantal posts heeft niets met m'n principe te maken![]()
'k Kan tegen jou ook wel zeggen, je hebt nu je punt wel gemaakt, we weten nu wel dat je homo bent!
Als je zo door gaat, mag ik van jou in geen enkel topic meer komen, jammer voor je dat gaat je niet lukken!
Denkertje21 schreef:Cisca schreef:Het aantal posts heeft niets met m'n principe te maken![]()
'k Kan tegen jou ook wel zeggen, je hebt nu je punt wel gemaakt, we weten nu wel dat je homo bent!
Als je zo door gaat, mag ik van jou in geen enkel topic meer komen, jammer voor je dat gaat je niet lukken!
Nog ff off topic dan: die gewoon 'copy-paste'en vertel steeds weer dat je niet in god gelooft en van de bijbel niks moet hebben...
Cisca schreef:Aragorn schreef:Cisca schreef:Aragorn schreef:Precies, je gaat dan dus uit van je eigen gevoel en voorstellingsvermogen en vandaaruit de bijbel interpreteren. En dan kun je natuurlijk niet praten met mensen die de bijbel op de eerste plaats stellen en is het helemaal nogal aanmatigend om te beweren dat zij het verkeerd zouden zien op grond van hun eigen bijbel.
Verder ben ik het overigens wel met je eens wbt homo's.
De bijbel is voor mij geen uitgangspunt, zo gebruik ik hem ook niet, 'k zie het meer als een boek over een volk, meer waarde heeft het voor mij niet.
Waarbij ik dan ook nog twijfel of die authentiek is, gezien het feit dat alle verhalen eerst van generatie op generatie door zijn verteld, en uiteindelijk eens een keer zijn opgeschreven, in die lange periode daar tussen zullen de verhalen wel anders geworden zijn, dan ze oorspronkelijk waren.
Dat zou ook dit onderwerp kunnen betreffen.
Begrijp je dan niet dat mensen die wél in de bijbel als het woord van God geloven geen enkele boodschap hebben aan jouw mening over wat de bijbel over homo's zou zeggen?
Daar baseer ik mijn mening niet op, zoals ik al zei, dat laatste kun je dus weglaten
Gerdien B. schreef:Het gaat er niet om hoevak iets in de Bijbel staat, maar of iets in de Bijbel staat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten