@NederlandsDagblad: misschien kun je em hier plaatsen?
Moderator: Moderafo's
GJB schreef:Volgens mij geen van beide, maar welke het wel is kan ik ook niet vinden.
@NederlandsDagblad: misschien kun je em hier plaatsen?
GJB schreef:Aragorn schreef:NederlandsDagblad schreef:En voor de overige forumleden op de topic politiek: Ik ben natuurlijk blijk met elke reactie, maar als je een echt serieuze hebt: er rest mij nog een dag tot de deadline. Ik heb gezien dat er volop is gediscussieerd over de SGP & 'de' vrouw, dus daaraan kan het niet liggen. Zijn er gewoonweg geen SGP-leden hier? Houden ze hun mond? Of ging het 18 pagina's lang om typische gevalletjes 'Beste stuurlui'??![]()
Er zijn hier idd genoeg SGP-leden, maar bijna niemand is lid van of participeert actief in een plaatselijke kiesvereniging, zeker jongeren niet. Ze hebben over het algemeen nogal een stoffig imago (zwaar pratende oudere heren in zwarte pakken), en niet geheel onterecht.
Ik ben ook lid van de SGP, én ik ben tot nu toe op alle vergaderingen van de kiesvereniging (Zeist) geweest, én we zijn hier behoorlijk aan het verjongen, én ik kom gewoon binnen in m'n spijkerbroek en felblauw shirt hoor!
Om op de vraag van NederlandsDagblad in tegaan: hier in Zeist is het besluit unaniem goedgekeurd. Wij zullen dus vóór stemmen. De afgevaardigden gaan proberen om een brief op te stellen (ten minste als dat haalbaar is) om daarin uiteen te zetten dat we liever willen dat het besluit nog verder gaat. O.a. dhr. Van Rossum (oud-kamerlid voor de SGP) heeft op onze kiesvereniniging, waar hij lid van is, een warm pleidooi gehouden om in ieder geval voor te stemmen en zo mogelijk nog verder te gaan.
Groet, Johan Bulsink
@ NederlandsDagblad: vraag gerust verder hoor!
Riska schreef:Mag ik jullie attent maken op een TV-uitzending op
dinsdag 22 augustus om 21.55 uur Nederland 1
Spraakmakende Zaken - gesprek tussen Paul Rosenmöller en Bas van der Vlies over het vrouwenstandpunt van de SGP.
Lijkt me boeiend, gezien de genuanceerde uitspraken van Van der Vlies, ook bv. vandaag voor de radio, in de EO.nl special.
Riska schreef:Mag ik jullie attent maken op een TV-uitzending op
dinsdag 22 augustus om 21.55 uur Nederland 1
Spraakmakende Zaken - gesprek tussen Paul Rosenmöller en Bas van der Vlies over het vrouwenstandpunt van de SGP.
Lijkt me boeiend, gezien de genuanceerde uitspraken van Van der Vlies, ook bv. vandaag voor de radio, in de EO.nl special.
105 Teletekst wo 05 dec
SGP krijgt alsnog subsidie
` Binnenlandse Zaken moet de SGP alsnog
subsidie geven over vorig jaar.De Raad
van State heeft een uitspraak van de
Haagse rechtbank vernietigd.Volgens die
uitspraak had de SGP geen recht op
subsidie omdat het vrouwenstandpunt in
strijd was met het Vrouwenverdrag.
De Raad van State is het daar niet mee
eens.Volgens de Raad is de SGP nooit
strafrechterlijk veroordeeld wegens