Moderator: Moderafo's
gave_meid schreef:Dr staat heel duidelijk in de bijbel dat het in praktijk brengen van je homofilie verboden is..
En tis ook ziek..
Btw vind ik wel dat homo's seks voort huwelijk mogen hebben ^^ tis tog schooiem
gave_meid schreef:Dr staat heel duidelijk in de bijbel dat het in praktijk brengen van je homofilie verboden is..
En tis ook ziek..
En tis ook ziek..
rosalie83 schreef:rafaell schreef:Op het eerste gezicht staat het duidelijk in de bijbel, als je de teksten echter beter gaat lezen blijkt het niet zozeer over de homosexuele liefde te gaan maar over homosexuele uitspattingen. Die worden veroordeeld, net als heterosexuele overigens.
Heb je voorbeelden van teksten?
gave_meid schreef:gave_meid schreef:Dr staat heel duidelijk in de bijbel dat het in praktijk brengen van je homofilie verboden is..
En tis ook ziek..
^^^^^^
niet door mij gepost!
ik was net dit topic aan het doorlezen en toen moest ik weg, toen ik terug kwam, zag ik dat iemand aan m'n pc had gezeten want internet was afgesloten, en nou zag ik deze posting en ik zeg het je, ik heb dat niet gepost!
en trouwens, jullie kennen me toch? zoiets zou ik toch niet posten? dit is toch heel anders dan wat ik eerder in dit topic heb gepost?![]()
beginnen me gelijk een potje uit te....*beep*
gave_meid schreef:gave_meid schreef:Dr staat heel duidelijk in de bijbel dat het in praktijk brengen van je homofilie verboden is..
En tis ook ziek..
^^^^^^
niet door mij gepost!
ik was net dit topic aan het doorlezen en toen moest ik weg, toen ik terug kwam, zag ik dat iemand aan m'n pc had gezeten want internet was afgesloten, en nou zag ik deze posting en ik zeg het je, ik heb dat niet gepost!
en trouwens, jullie kennen me toch? zoiets zou ik toch niet posten? dit is toch heel anders dan wat ik eerder in dit topic heb gepost?![]()
beginnen me gelijk een potje uit te....*beep*
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 61 gasten