Waarnemer:
Mijn concrete vraag: hoe weet je het allemaal zo goed, als je niets van hen leest?
Waarnemen begint op een forum als dit met lezen.
Ik schreef dat ik me baseerde op een abonnement van een aantal jaren terug. Op de één of andere manier viel er een aantal maanden de Aktueel op de mat. Daarnaast kom je CvI nog wel eens tegen in de media. Daarop baseer ik mijn mening.
Als die mening onjuist is laat ik me graag weerleggen, maar dan niet door mensen die enkel roepen dat ik er niets van weet. Dat werkt bij mij nou eenmaal niet...
Kena:
Sorry Klaas, maar nu gaat mijn glimlachen over in lachen als jij meent meer te weten als die mensen die achter CvI zit. Hahahaha, meer dan onze dominee De Vreugd? Dan heb je lef en arrogantie dit te zeggen. *hikhik*
Ik geloof ook niet dat ik stelde meer te weten over de profetiën dan de mensen achter CvI. Ik zei dat ik meer van de profetiën weet dan
van CvI. Belangrijk verschilletje toch
Kena:
Ach Klaas, je moest eens weten.
Wat moest ik eens weten, Kena?
Kena:
Zeg, wat doe je aangebrand, taste ik jouw eer van jouw kennis aan?
Ik ben nergens in aangetast; laat staan aangebrand. Ik kon eigenlijk wel lachen om jouw bijdrage. Zo overlopend van de argumenten zie je ze niet zo vaak

Kena:
Dat jij niet met hen eens bent, is te respecteren, maar de manier waarop jij niet met deze mensen eens bent is onwetendheid.
En de manier waarop dat telkens herhaald wordt zonder toelichting is nogal neerbuigend. Niet dat ik daar niet tegen kan (ga gerust je gang) maar ik probeer hier een discussie te voeren en dan zijn dit soort reactie niet echt verhelderend.
Verlicht alsjeblieft mijn geest, Kena. Ik ben niet graag onwetend
Klaas