waarschijnlijk inderdaad een splintergroep. En het is hun goed recht, er is niet geschoten op Israelisch grondgebied.
Zulke omzeiling-van-de-regels zul je altijd blijven houden.
Moderator: Moderafo's
salty schreef:want Israel is het niet gelukt om
a)de raket aanvallen uit te schakelen..
b) de Hezbollah te ontwapenen
c) de jongens terug naar huis te halen.
Inmiddels is het wel duidelijk geworden dat de vijand goed bewapend is
en bizonder taai is .
Dit had Israel toch ook niet kunnen lukken in zo'n korte periode?
als jullie niet oppassen heb je straks in de Gazastrook hetzelfde probleem.
Het land beschikt nu over ruim 4000 tanks en de organieke sterkte van de pantsermacht is na mobilisering groter dan die van de Verenigde Staten.
jip_86 schreef:Hmm ik vraag het me af of het ze zal lukken om eventjes over Israël heen te walsen. Als ik deze Wiki lees;Het land beschikt nu over ruim 4000 tanks en de organieke sterkte van de pantsermacht is na mobilisering groter dan die van de Verenigde Staten.
Ze hebben een grotere pantsermacht dan de Verenigde Staten. Lijkt me niet mis.
Mariekje88 schreef:Zijn alle aanvallen afgewend door hun geweldige legermacht?
Ik bedoel.. eens hadden ze die niet, en toch hebben ze heel wonderlijk, "gewonnen" .. (wat is winnen in zo'n situatie)
salty schreef:daarom denkt hezbollah ook dat ze gewonnen hebben, in syrie gaan nu ook stemmen op, die zeggen dat het gebleken is dat israel niet meer zo sterk is als ze eerst dachten en dat de tijd spoedig aan zal breken om de golan hoogten weer terug te veroveren......
jip_86 schreef:Ze hebben een grotere pantsermacht dan de Verenigde Staten. Lijkt me niet mis.
rafaell schreef:Optimatus schreef:Iran heeft Hezbollah wederom wapens willen leveren, maar die zijn onderschept.
Tijd voor een resolutie tegen Iran of een wapenboycott ofzo.
Dat dunkt mij een vrij naief streven.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] en 36 gasten