Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 aug 2006 16:34

rafaell schreef:Jazeker 8) Ajax, AGOVV en VV Nunspeet. En gij?

Dat kan leuk worden dit seizoen :mrgreen: Let op:

Feyenoord
Go Ahead Eagles
Sparta Nijkerk
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

rafaell

Berichtdoor rafaell » 12 aug 2006 16:37

:shock: Jij gaat een zwaar jaar krijgen mannetje! :-oo 8)

Voorlopig staat AGOVV op doelsaldo boven Go Ahead [-X

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 aug 2006 16:43

rafaell schreef::shock: Jij gaat een zwaar jaar krijgen mannetje! :-oo 8)

Voorlopig staat AGOVV op doelsaldo boven Go Ahead [-X

Voor wat Sparta Nijkerk betreft; daar ben ik niet bang voor. Zeker niet in de onderlinge confrontaties met Nunspeet. Go Ahead speelde lekker fris gisteren, dus dat belooft nog wat. Die 4-1 van vorig jaar tegen jullie vergeet ik niet snel...
En wat betreft Ajax, ach, die mening kende je al :wink:

rafaell

Berichtdoor rafaell » 12 aug 2006 16:48

Ha nee Nunspeet is idd wel een degradatiekandidaatje 8) Maarja, hier is eens in de twee jaar wel een kampioenschap te vieren :) In 010 hebben ze overigens in het vorig millenium voor het laatst een kampioenschap kunnen vieren he...

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 aug 2006 16:55

Klopt, het wordt weer eens hoog tijd. De status als topclub zijn we langzamerhand aan het kwijtraken, en dat is triest. Ik bezoek overigens weinig wedstrijden van Feyenoord en GAE. Feyenoord speelt op zondag, en GAE speelt wanneer ik ook moet voetballen (vrijdagavond). Ik heb wel een jaar lang een seizoenskaart gehad. Europese wedstrijden bezoek ik wel eens, en ik moet zeggen: de sfeer is ongekend mooi. Dat maak je in Amsterdam niet mee :wink:.
Sparta bezoek ik wel elke keer, al wordt dat ook minder, vanwege mn werk op zaterdag.

Hoe zit dat bij jou?

rafaell

Berichtdoor rafaell » 12 aug 2006 17:47

Vroeger ging ik op zaterdag wel naar VV Nunspeet als ik de kans had, tegenwoordig werk ik altijd op zaterdag. Als er doordeweeks bijvoorbeeld bekerwedstrijden zijn dan ga ik nog wel. AGOVV ben ik wel geweest en Ajax gaat helaas nog niet echt lukken. Maybe over een paar maand, de kans is groot dat ik dan op mezelf woon. Ik heb overigens een van de kids van kamp (samen met zijn vader bij de beruchte F-Side) beloofd een keer mee te gaan naar Ajax, dus het komt er dit seizoen iig van :D Thuis wil ik geen problemen maken over het op zondag bezoeken van wedstrijden :wink: en verder ben ik afhankelijk van het OV dat maakt bijvoorbeeld een wedstrijd in de CL (Champions League, dat wat 010 niet speelt :wink:) bezoeken ook lastig. Maar ik ben vastbesloten om later in A'dam te gaan wonen, ik hoop dus nog vaak van de godenzonen te mogen genieten.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 12 aug 2006 20:34

topkok schreef:
rafaell schreef:Wat doe je dan in ons topic :shock:

Collateral en Gershwin zijn me allebei nog een krat bier verschuldigd, Ajax wordt namelijk zonder twijfel kampioen 8)

jij hebt dus geen verstand van dingen over mannen!!!!
(late reactie)

Ik ben ook geen vrouw:P

rafaell

Berichtdoor rafaell » 13 aug 2006 18:54

Zo, de eerste twee kratten zijn binnen :)

Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 13 aug 2006 22:20

rafaell schreef:Zo, de eerste twee kratten zijn binnen :)

Laat dat "eerste" maar weg :P

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 13 aug 2006 23:43

mystery schreef:In dit topic is het de bedoeling dat er serieus wordt gediscussieerd. Anders verhuizen we dit naar slow chat. U zijt gewaarschuwd.

Vergeet dan niet een bepaald babytopic dan ook te verhuizen!!!

tssk
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 14 aug 2006 00:03

leclerc schreef:
mystery schreef:In dit topic is het de bedoeling dat er serieus wordt gediscussieerd. Anders verhuizen we dit naar slow chat. U zijt gewaarschuwd.

tssk

Precies, naar 'foto van de week' ofzo 8)

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 14 aug 2006 01:33

leclerc schreef:

tssk

Die discussie is al eens geweest, gelieve daar over op te houden. Jonge moeders en ook wel de ervaren moeders wisselen graag dingen uit over hun kids en ik heb er al regelmatig echt wat aan gehad. Dus wat voor jullie misschien nutteloos klinkt is voor mij wel degelijk van belang.
Kletsen over voetbal kan al in tig topics hiero en volgens mij heeft voetbal weinig tot niets te maken met humor en mannenzaken. Niet dat ik er last van heb dat jullie dat doen want ik hoef het tenslotte niet te lezen net als jullie het babytopic kunnen vermijden.

leclerc
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor leclerc » 15 aug 2006 09:26

Neeu, maar het stoort mij dat dit topic om het minste geringste al gedreigd wordt naar de slowchat te verhuizen, maar dat OH-en over voetbal een serieuze mannenzaak is. Voor veel mannen geld dat als je met iemand goed over voetbal oid kunt praten je een bepaalde band schept waardoor diepgang meer tot de mogelijkheden gaat behoren.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Gershwin
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Gershwin » 15 aug 2006 15:35

Juist. Zéker i.c.m. weddenschappen met de daaruit voortvloeiende winsten die dan weer deels terugvloeien naar de verliezer kan voetbal uiterst bevorderend werken voor het gemeenschappelijke ervaren van het man-zijn.
Together, we can. But we won't.

Goodbye.

Speedy
Majoor
Majoor

Berichtdoor Speedy » 15 aug 2006 21:09

Gershwin schreef:Juist. Zéker i.c.m. weddenschappen met de daaruit voortvloeiende winsten die dan weer deels terugvloeien naar de verliezer kan voetbal uiterst bevorderend werken voor het gemeenschappelijke ervaren van het man-zijn.

Hmmm dan zijn de italianen zeker hun man-zijn kwijt nu er een aantal "top"clubs zijn gedegradeerd naar de serie-B ?

Terug naar “Archief”