rafaell schreef:JazekerAjax, AGOVV en VV Nunspeet. En gij?
Dat kan leuk worden dit seizoen
 Let op:
 Let op:
Feyenoord
Go Ahead Eagles
Sparta Nijkerk
Moderator: Moderafo's

rafaell schreef::shock: Jij gaat een zwaar jaar krijgen mannetje!

Voorlopig staat AGOVV op doelsaldo boven Go Ahead

.
.
 Thuis wil ik geen problemen maken over het op zondag bezoeken van wedstrijden
 Thuis wil ik geen problemen maken over het op zondag bezoeken van wedstrijden  en verder ben ik afhankelijk van het OV dat maakt bijvoorbeeld een wedstrijd in de CL (Champions League, dat wat 010 niet speelt
 en verder ben ik afhankelijk van het OV dat maakt bijvoorbeeld een wedstrijd in de CL (Champions League, dat wat 010 niet speelt  ) bezoeken ook lastig. Maar ik ben vastbesloten om later in A'dam te gaan wonen, ik hoop dus nog vaak van de godenzonen te mogen genieten.
) bezoeken ook lastig. Maar ik ben vastbesloten om later in A'dam te gaan wonen, ik hoop dus nog vaak van de godenzonen te mogen genieten.

mystery schreef:In dit topic is het de bedoeling dat er serieus wordt gediscussieerd. Anders verhuizen we dit naar slow chat. U zijt gewaarschuwd.
leclerc schreef:mystery schreef:In dit topic is het de bedoeling dat er serieus wordt gediscussieerd. Anders verhuizen we dit naar slow chat. U zijt gewaarschuwd.
Vergeet dan niet een bepaald babytopic dan ook te verhuizen!!!
tssk
Gershwin schreef:Juist. Zéker i.c.m. weddenschappen met de daaruit voortvloeiende winsten die dan weer deels terugvloeien naar de verliezer kan voetbal uiterst bevorderend werken voor het gemeenschappelijke ervaren van het man-zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 390 gasten