Denkertje21 schreef:Au, wat een frustratie! Probeer toch even dat 'moeten' van vroeger opzij te leggen en dit niet je leven van nu te laten bepalen!
Wees gerust het verleden is voorbij, 'k geniet nu van iedere dag, alleen moet ik niets meer

Moderator: Moderafo's
Cisca schreef:Blijkbaar is hij dan onaardige mensen tegen gekomen, dat komt wel vaker voor dat hoeft niet uitgesplitst te worden op homo's, degene die ik ken - dat zijn er heel wat - hebben nooit voor problemen gezorgd, dat kan ik niet van alle hetero's zeggen, wat uiteraard niet inhoudt dat er geen geweldige hetero's zijn, er zijn gewoon geweldig aardige mensen, zowel homo als hetero.
Denkertje21 schreef:Cisca schreef:Wees gerust het verleden is voorbij, 'k geniet nu van iedere dag, alleen moet ik niets meer
Jawel!!! Je MOET niet zo hakken op al die refo's hier!!!
Waarom moeten we er blij mee zijn dat we homo's 'hebben'?blaarkop schreef:Mensen allemaal hier .ik ben zelf ook homoseksueel ,en ik vind deze discussie gewoon eindeloos.Een hetero kan zich nooit in onze denk en gevoelswereld plaatsen ,laat staan allerlei oordelen er over vellen.Andersom net zo.Beste hetero's wees blij dat er ook nog gelovige homo's zelfs binnden de REfo wereld.Dat is soms HEEL ERG moeilijk ,mar toch.zezijn er. ik geloof dat we onze enegie beter kunnen steken in andere veel belangrijkere zaken dan het welles nietes gedoe van nu
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten