Homofilie 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Cisca

Berichtdoor Cisca » 08 aug 2006 20:24

Denkertje21 schreef:Au, wat een frustratie! Probeer toch even dat 'moeten' van vroeger opzij te leggen en dit niet je leven van nu te laten bepalen!

Wees gerust het verleden is voorbij, 'k geniet nu van iedere dag, alleen moet ik niets meer :wink:

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 08 aug 2006 20:25

Als je goed leest dan zie je dat het over de homo's uit zijn kenissenkring gaat ](*,)
ennuh, ik denk dat columbus die beter kent als jullie :wink:
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 08 aug 2006 20:32

Blijkbaar is hij dan onaardige mensen tegen gekomen, dat komt wel vaker voor dat hoeft niet uitgesplitst te worden op homo's, degene die ik ken - dat zijn er heel wat - hebben nooit voor problemen gezorgd, dat kan ik niet van alle hetero's zeggen, wat uiteraard niet inhoudt dat er geen geweldige hetero's zijn, er zijn gewoon geweldig aardige mensen, zowel homo als hetero.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 08 aug 2006 21:06

Cisca schreef:Blijkbaar is hij dan onaardige mensen tegen gekomen, dat komt wel vaker voor dat hoeft niet uitgesplitst te worden op homo's, degene die ik ken - dat zijn er heel wat - hebben nooit voor problemen gezorgd, dat kan ik niet van alle hetero's zeggen, wat uiteraard niet inhoudt dat er geen geweldige hetero's zijn, er zijn gewoon geweldig aardige mensen, zowel homo als hetero.

Helemaal waar, maar anderzijds is het logisch dat in een discussie over homofilie, de homo's 'in het zonnetje gezet worden'. volgens mij sloot columbus de hetero's niet uit, maar ging het daar gewoonweg even niet over :)

Anyway *Staart naar een enórme roze nepbloem, gekregen voor mijn verjaardag, van onze allerliefste Legolas handkus *

Een schat van een homo 8)

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 08 aug 2006 21:09

Ik ken niet veel homoseksuele mensen, en al helemaal geen christelijke, maar ik heb geen moeite met ze. Ik ken er twee, de ene kan ik het niet zo goed meer mee vinden, eerst wel. Hij is aardig, en ik voelde me vetrouwd bij hem. De ander ken ik sinds kort. Dat is een ik-wil-opvallen homo. Hij is niet eens echt homo zei hij, hij is bi. Hem ken ik niet heel erg, en dat wil ik graag zo houden.

Ik heb geen negatieve ervaringen met homoseksuele mensen.

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 08 aug 2006 22:02

Cisca schreef:Wees gerust het verleden is voorbij, 'k geniet nu van iedere dag, alleen moet ik niets meer :wink:

Jawel!!! Je MOET niet zo hakken op al die refo's hier!!!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 08 aug 2006 22:03

Denkertje21 schreef:
Cisca schreef:Wees gerust het verleden is voorbij, 'k geniet nu van iedere dag, alleen moet ik niets meer :wink:

Pfrrrt? :shock: 8)

froske
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor froske » 08 aug 2006 22:06

even afkoelen Denkertje :wink:

Ik ken haar al langer dan vandaag en ze gaat prima om met refo's hoor :wink: 8)
- Home is in my head -

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 08 aug 2006 22:06

Smurffie schreef: [Pfrrrt? :shock: 8)

Wa's dat dan? Spreek die taal niet...

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 08 aug 2006 22:07

Denkertje21 schreef:

Sarcast.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 08 aug 2006 22:13

Denkertje21 schreef:

:D

Ik ook niet, ik was alleen verbaast over je reactie :)

Cisca

Berichtdoor Cisca » 08 aug 2006 22:20

Denkertje21 schreef:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Riska

Berichtdoor Riska » 09 aug 2006 09:18

Denkertje21 schreef:

Als er iemand is die niet hakt op Refo's is het Cisca wel. Je kent haar dus op z'n zachtst gezegd uitermate slecht...
Iets anders is dat een mens hele slechte ervaringen kan hebben binnen een bepaalde kerk of richting, of ten opzichte van mensen waardoor er groot verdriet is ontstaan. Het uiten van dat verdriet (en de boosheid die daaraan ten grondslag ligt) heeft niets te maken met 'hakken'...

blaarkop
Mineur
Mineur

Berichtdoor blaarkop » 09 aug 2006 19:27

Mensen allemaal hier .ik ben zelf ook homoseksueel ,en ik vind deze discussie gewoon eindeloos.Een hetero kan zich nooit in onze denk en gevoelswereld plaatsen ,laat staan allerlei oordelen er over vellen.Andersom net zo.Beste hetero's wees blij dat er ook nog gelovige homo's zelfs binnden de REfo wereld.Dat is soms HEEL ERG moeilijk ,mar toch.zezijn er. ik geloof dat we onze enegie beter kunnen steken in andere veel belangrijkere zaken dan het welles nietes gedoe van nu

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 09 aug 2006 19:32

blaarkop schreef:Mensen allemaal hier .ik ben zelf ook homoseksueel ,en ik vind deze discussie gewoon eindeloos.Een hetero kan zich nooit in onze denk en gevoelswereld plaatsen ,laat staan allerlei oordelen er over vellen.Andersom net zo.Beste hetero's wees blij dat er ook nog gelovige homo's zelfs binnden de REfo wereld.Dat is soms HEEL ERG moeilijk ,mar toch.zezijn er. ik geloof dat we onze enegie beter kunnen steken in andere veel belangrijkere zaken dan het welles nietes gedoe van nu
Waarom moeten we er blij mee zijn dat we homo's 'hebben'?

Terug naar “Archief”