Katlheen schreef:En Hezbollah zal ook water bij de wijn doen, in plaats van alle Joden de zee in te drijven, nemen ze genoegen met 50%.....Toch?
tja, het nadeel hier is inderdaad dat een beetje redelijkheid van allebei de partijen van belang is.
Moderator: Moderafo's
Yael schreef:Verders overdrijf je behoorlijk door te suggereren dat men likkebaarden naar dit conflict kijkt. Je wordt er nou niet bepaald vrolijk van.
Dat ze dat op Oud Testamentische wijze doen raakt kan noch wal.
Blijkbaar is het niet mogelijk dat iemand van groep B ook meegevoel heeft met de burger(slachtoffers) van Libanon?![]()
Net alsof het 1 het ander uitsluit.
Boekenlezer schreef:(Vechten aan de kant van de Duitsers... als dàt jihad moet heten!)
Alles was minderwaardig aan het Germaansche raschT. Lindeman schreef:Wat ik uit de diversen boeken over Hitler begrepen heb, is dat Hitler naast de Joden aan vrijwel alle Oosterse volken een hekel had. hij heeft ze wel als middel gebruikt voor zijn zaak.
Raido schreef:Alles was minderwaardig aan het Germaansche raschT. Lindeman schreef:Wat ik uit de diversen boeken over Hitler begrepen heb, is dat Hitler naast de Joden aan vrijwel alle Oosterse volken een hekel had. hij heeft ze wel als middel gebruikt voor zijn zaak.
Smurffie schreef:Raido schreef:Alles was minderwaardig aan het Germaansche raschT. Lindeman schreef:Wat ik uit de diversen boeken over Hitler begrepen heb, is dat Hitler naast de Joden aan vrijwel alle Oosterse volken een hekel had. hij heeft ze wel als middel gebruikt voor zijn zaak.
En wat ik begrepen heb, is dat hij bij zijn eigen volk begonnen is met moorden..Of heb ik het mis?
Aragorn schreef:Smurffie schreef:En wat ik begrepen heb, is dat hij bij zijn eigen volk begonnen is met moorden..Of heb ik het mis?
Toch sympathiek, een beter milieu begint bij jezelf..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten