Ja laat ik ook eens een duit in het zakje doen
Het was mij de laatste tijd niet mogelijk om dat eerder te doen.
In Jerusalem is het rustig ! en hopelijk houden we het zo , maar de mensen aan de grenzen in het noorden en zuiden zitten al weken in de schuilkelder, geen privacy, het sanitair is verrre van fantastisch en er is veel herrie. met buren en kleine kinderen , in sommige gevallen arabieren en joden in dezelfde schuilkelder, allemaal in de benauwende hitte van de zomermaanden ! en we willen allemaal dat er zo spoedig mogelijk een oplossing zal komen.Zo kan het heus niet langer.In gebed zijn wij met onze jongens, dat ze veilig terug mogen keren, en in wijsheid mogen handelen.Het is een spannende tijd.
Kijk wat er hier gebeurd komt steeds voor het nieuws, dat er in Kfar Qana zoveel onschuldige burgers zijn getroffen komt steeds met schokkende beelden voor de tv, maaar wat bijv te denken over de 6000 onschuldigen in Irak die in de afgelopen twee maanden door de elkaar bestrijdende groepen zijn opgeblazan, die plaatjes zullen ook wel niet erg fris geweest zijn. Dat zijn toch barbaarse praktijken.!!!! Deze dingen willen wij nu buiten de deur houden, en in feite doet Israel het vuile werk voor de rest van de wereld, want de radicale groepen van de islam zijn over de hele wereld actief. laatst in india en Ook in Africa en Azie en ook in W Europa en in Usa.
In Europa durft en kan men niet hard optreden.
Israel wil rust aan de grenzen.!!!!!en veiligheid garanderen voor alle Israelische burgers.
Pamfletten werden in Libanon uitgestrooid mensen werden opgeroepen weg te gaan. om zich zolang achter de Litani Rivier terug te trekken zodat de Hezbollah bolwerken onschadelijk kunnen worden gemaakt. daarna mogen internationale opzichters de wacht houden zodat die radicalen niet meer aande grens kunnen opereren.
Oorlog is geen pretje !!!!!, oorlog kost heel veel geld, bij oorlog vallen helaas slachtoffers. !!!!
Ik denk dat het ook interressant is de visie van een ex- moslim militant te horen en te lezen. Hij wil de wereld waarschuwen >>>>
http://www.shoebat.com/
http://www.levitt.tv/
(ook walid shoebat)