Ik heb miss een btje een probleempje.

Ik voel me soms echt een btje idioot op dat gebied.

Moderator: Moderafo's
Javaca schreef:Het is helemaal niet vreemd als je nog geen vriendje hebt (gehad). Ik kwam mijn eerste vriendin pas op m'n 18e tegen. Ze is de eerste, maar ook meteen de juiste...![]()
Wonen je ouders nog bij elkaar girliegirl?girliegirl schreef:Het punt is nl dat mijn ouders heel veel ruzie hebben gemaakt, toen ik klein was al.
girliegirl schreef:Hihih ik ben ook 18 hoor!!! maar okeey.. miss hebben jullie een btje gelijk dat het niet zo gek is na wat ik heb meegemaakt, maar toch.. Het is irritant en ik schaam me er een btje voor. En bovendien vind ik dat ik me afschuwelijk aanstel.. maja.. ik zit er tochh een btje mee
Javaca schreef:
(..)Het beste advies wat ik je kan geven is; bidden. Leg het in de handen van de Heer.
Het meest aparte was dat ik, nadat ik stopte met 'zoeken' de vrouw van m'n leven tegenkwam.
girliegirl schreef:Nou.. ik ben ook niet op zoek ofzo. Maar het is meer dat ik het lastig vind, vral als een jongen mij zegt dat hij mij wel leuk vind.. Laatst d8 ik toen bij mzlf: "Jaah, ik mag jou ook wel erg graag.." Maar dan ben ik toch bang, bang dat ik dingen fout doe die alles verpesten. Bang dat ik me helemaal aan hem ga vastklampen omdat ik ff iemand nodig heb, en bang dat ie r vervolgens weer vandoor gaat omdat ie mij zat is.. Ik denk dus eigenlijk dat ik nog niet toe ben aan een relatie, omdat ik hem dan vral nodig zou hebben als "praatpaaltje", n das vast geen goed fundament voor een relatie..!!
Ps. mijn ouders wonen nog bij elkaar ja. Ze hebben miljoenen keren gedreigd uit elkaar te gaan, maar blijven het elke x toch proberen. Opzich wel heel dapper van ze, al1 ik zit wel elke x tussen die ruzies..:S
girliegirl schreef:
Nou.. ik ben ook niet op zoek ofzo. Maar het is meer dat ik het lastig vind, vral als een jongen mij zegt dat hij mij wel leuk vind.. Laatst d8 ik toen bij mzlf: "Jaah, ik mag jou ook wel erg graag.." Maar dan ben ik toch bang, bang dat ik dingen fout doe die alles verpesten. Bang dat ik me helemaal aan hem ga vastklampen omdat ik ff iemand nodig heb, en bang dat ie r vervolgens weer vandoor gaat omdat ie mij zat is.. Ik denk dus eigenlijk dat ik nog niet toe ben aan een relatie, omdat ik hem dan vral nodig zou hebben als "praatpaaltje", n das vast geen goed fundament voor een relatie..!!
Ps. mijn ouders wonen nog bij elkaar ja. Ze hebben miljoenen keren gedreigd uit elkaar te gaan, maar blijven het elke x toch proberen. Opzich wel heel dapper van ze, al1 ik zit wel elke x tussen die ruzies..:S
MrSokkie schreef:(..)
In een andere topic heb ik het ook al eens gezegd, maar kijk eens of je naar een psycholoog kunt. Dat is niks om je voor te schamen, het is niet slecht, of eng, of zwak. Je wordt niet meteen opgesloten in een psychiatrische inrichting. Het is vaak een goede gelegenheid om eens te praten met iemand die kennis heeft op dit soort gebieden. Misschien zijn antidepressiva wel een eerste stap in de goede richting, om in ieder geval die angsten een beetje in te tomen. (..)
girliegirl schreef:Bedankt voor de berichtjes. Denk indd dat het waar is, God lost niet 1,2,3 allerlei problemen op. Je moet er zelf ook wat voor doen. Maar ik ben het "vechten" zo moe... Ik heb gewoon nergens meer zin in lijkt het wel en voel me enorm in de war. Maar antidepressiva lijkt me wel een btje vroeg om nu al mee te beginnen, je kan er ook verslaafd van raken.. (En waar ik nog banger voor ben: dik van worden.) Ennew.. ik ga al naar een therapeute, loop bij de psychiater (moet ik in september weer naartoe) en ben eerder al opgenomen geweest.. Maar nu gaat het gwoon ff niet dnek ik..
Maar wel heel erg thnx voor jullie steun. Ik hoop dat jullie mijn gezeik niet moe worden. Ik vind het wel erg vervelend..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten