Raido schreef:Dat is nuAragorn schreef:Yael schreef:Nee het 1000 jarig rijk.
Chiliast!
Dat komt nog

Moderator: Moderafo's
Oké dan moet die 'staat' Libanon voor wat het ook maar waard is als de sodemieters die paar 'baardapen' oppakken wegens het in gevaar brengen van de staat Libanon, ofzo.Raido schreef:Neen dat deed de staat Libanon niet, dat deden een paar baardapen die daar wonen.
André schreef:Oké dan moet die 'staat' Libanon voor wat het ook maar waard is als de sodemieters die paar 'baardapen' oppakken wegens het in gevaar brengen van de staat Libanon, ofzo.Raido schreef:Neen dat deed de staat Libanon niet, dat deden een paar baardapen die daar wonen.
Dat doen, willen of kunnen ze niet, dus dan krijg je dit soort ongein.
Aragorn schreef:Yael schreef:Aragorn schreef:Yael schreef:Nee het 1000 jarig rijk.
Chiliast!
Zo ist gewoon.
Daar weten we niks van en het blijft koffiedikkijkerij.
Wat mij betreft, als ik het zie ga ik het misschien geloven.![]()
André schreef:Mmm, ik zou het eerder beangstigend willen noemen, daar.Yael schreef:Trouwens wel grappig om te zien dat deze discussie in amper 12 uur tijd, al zoveel respons gekregen heeft. Al op pagina 7. Wow.
Yael schreef:Raido schreef:Neen dat deed de staat Libanon niet, dat deden een paar baardapen die daar wonen.Yael schreef:Met wat details ben ik het niet eens. Libanon heeft nl. eerst Israel aangevallen.![]()
Maar zo ziet Israel dat niet. Dat bedoel ik. (Ow ja en ik zie dat dus ook trouwens).
Optimatus schreef:Dat zal allemaal wel, maar het machtsvertoon van Israel zal haar eigen zaak niet beter maken. Onschuldige burgers worden het slachtoffer en wij mogen nog meer betalen aan de pomp.
Aragorn schreef:Optimatus schreef:Dat zal allemaal wel, maar het machtsvertoon van Israel zal haar eigen zaak niet beter maken. Onschuldige burgers worden het slachtoffer en wij mogen nog meer betalen aan de pomp.
Je hebt als Israëlische regering gewoon weinig keus en niet reageren zal de zaak ook niet beter maken omdat Hezbollah- en Hamastypjes alleen de taal van geweld verstaan. Als je niet reageert ben je voor een westers christen misschien de wijste maar in hun ogen betekent dat een overwinning en een succes dat erom vraagt herhaald te worden.
En of jij meer aan de pomp betaalt is in dezen totaal niet relevant.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 400 gasten