Moderator: Moderafo's
Rijnmond schreef:Overigens, het instemmen met de NGB zal alle katholieke trekjes wel verwijderen.
Optimatus schreef:Riska schreef:Optimatus schreef:Een stem op de SGP of op de CU is een stem tegen het CDA op dit moment en dus bijna een garantie voor de overwinning van Wouter Bos.
Wie wil dat?
Kijk eens verder dan wat Verhagen telkens zegt... Het is heeeeeel gemakkelijk alles wat nu fout gaat op het conto van Wouter Bos te schrijven. Nu en in de toekomst. Vooral als je maar een klein stukje van iets wat WB zegt eruit pikt en de rest wat hij gezegd heeft, vergeet. (Het lijkt wel net als te pas en te onpas bijbelteksten gebruiken bij onderwerpen die ook uit verband gerukt worden om eigen gelijk te halen...) Maar ik heb al heel lang de idee dat er met mensen die op het CDA stemmen niet te discussiëren valt... het lijkt wel of ze alleen, uitsluitend en alleen het partijprogram van het CDA kennen en alles goedkeuren wat ze doen...
Wie wil een overwinning van Wouter Bos? Ik, net als Leclerc...
Wouter Bos gaat er voor zorgen dat we over vier jaar weer knalhard moeten bezuinigen om de door hem op kosten van toekomstige generaties betaalde feestelijkheden op te hoesten.
CDA - GL - CU lijkt mij een fijne, christelijk-sociale coalitie.
Optimatus schreef:Dat is het probleem. Van GL, SP en weet ik veel wat krijg je regelmatig alternatieven. Bos kraakt af, maar biedt geen alternatief dan een (volgens sommigen) aantrekkelijk uiterlijk en een Feyenoord-seizoenskaart.
Rijnmond schreef:Ik verwacht niet dat ik van hen iets van theologische waarde kan ontdekken om te leren.
Overigens hoeven ze niet in Nederland te blijven wonen hoor.
LeChat schreef:Kan dit topic misschien gesplitst worden??? Ik vind die theocratie-discussie hartstikke interessant, maar het oorspronkelijke onderwerp ook en dat dreigt zo ('n beetje) onder te sneeuwen...
MrSokkie schreef:LeChat schreef:Kan dit topic misschien gesplitst worden??? Ik vind die theocratie-discussie hartstikke interessant, maar het oorspronkelijke onderwerp ook en dat dreigt zo ('n beetje) onder te sneeuwen...
Als het dan maar niet in het gesloten deel van het forum terecht komt, want dan kan ik weer niet meepraten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten