afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 12 jul 2006 11:54

L'être extraterrestre schreef:Wat is daar vervelend aan?

Dat mensen zeuren dat je meer spek moet eten, en dat een paar winkels maar maatje 34 hebben, en dat je dan leuke kleding ziet, je past het en ja hoor weer te wijd, dag leuk rokje! :x :x :x

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 12 jul 2006 11:59

Volgens mij verkopen ze in winkels alleen kleding die niemand past. :?

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 12 jul 2006 12:23

MrSokkie schreef:Volgens mij verkopen ze in winkels alleen kleding die niemand past. :?

Wel hoor, 36,38, en 40 altijd.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 12 jul 2006 12:52

marina87 schreef:
L'être extraterrestre schreef:Wat is daar vervelend aan?

Dat mensen zeuren dat je meer spek moet eten, en dat een paar winkels maar maatje 34 hebben, en dat je dan leuke kleding ziet, je past het en ja hoor weer te wijd, dag leuk rokje! :x :x :x
Of broek *gromt* Heb je een broek, maat 32 wel aardig om je buik maar tot op je knieën, neem je 34 die lang genoeg is, dan zit de bovenkant weer op je knieën.. hoei..

Hinaatje.. wees blij, mijn vriendin weegt ook 49 kg, kan er ook niets aan doen, is ongeveer even lang, misschien een pietsje langer en krijgt ook vaak te horen 'heb je anorexia'; 'je moet meer eten' en over kleding... idem als jij :)

Praatgroep voor Graatmagere Refootjes 8)
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 12 jul 2006 13:35

Raido je hebt toch ook verschillende lengtematen in broeken?

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 jul 2006 13:57

L'être extraterrestre schreef:Zo af en toe als ik een bui heb doe ik wel eens een poging tot wat gewicht er af. Maar tot nu toe hield ik het niet langer dan twee dagen vol... :mrgreen:

Maar dat was geen echt dieet. Mijn BMI weet ik niet, ik weeg 64 kilo en ben 1.75 lang. Maar ik vind mezelf echt te dik (benen enzo :wink: ) Maar ach, mijn eeuwige snoepdrang kennende, zal het toch nooit iets worden :(

haha snoepen kan je afleren :) of in ieder geval flink minderen. Je gewicht is gezond... maar hoe oud ben je? Ook nog wel van belang.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 12 jul 2006 14:01

Smurffie schreef:
Ik ben trouwens van 74 naar 72 kilo gegaan, gewoon door het warme weer, veel water drinken en veel sporten.... en gewoon normaal blijven eten. Es kijken of ik op die manier de 70 kilo kan halen Smile Dan zou ik een BMI van 20,4 hebben Smile

72 kilo? :shock: Vind je dat niet een beetje héél erg weinig vriend? :o

Hoe lang ben je trouwens? Scheelt natuurlijk ook :)

1 meter 85, een gewicht van 70 kilo is gezond... BMI moet tussen de 20 en 25 zitten... en er komen nog wel jaren aan dat ik moeilijker op dit gewicht zal blijven gok ik. 72 kilo is ook gezond... dus dat maakt niet zoveel uit :D Maar ik ben nog steeds 72 kilo :D Misschien na die 2 hamburgers van net wel 72,5 :D:D:D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 12 jul 2006 16:37

Sommige winkels hebben al niet eens maatje 36....! :o

Soms voel je je idd dik, dan hou je vocht vast, heb je teveel gegeten en heb je het gevoel alsof je ploft...! Maar dan hoef je het nog niet te zijn. Maar gevoelens willen ook wat...tis allemaal best lastig.

Ik heb een bmi van 20.2!!

Echt lastig trouwens dat zoals Marina je er gewoon niets aan kan doen....! Want je doet het er niet om he Marina :wink: (heb je wel een sverteld)
Mijn vriendin eet ook alles wat los en vast zit en heeft ook maatje 34....! Ze wordt nooit dikker....!! Is ook niet altijd relaxed dus...!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 jul 2006 17:01

Op dit moment is mijn BMI 22.
Prachtig gemiddelde :)
Toch zou ik wel iets minder willen nog, en ben ook hard bezig, maar het lastige bij mij is, dat mijn bukkje wel verdwijnt, maar mijn wangen enzo ook. Dan krijg ik zo'n lang gezicht, met ingevallen wangen, en das echt lelijk! Dan lijk ik echt te mager. :? 't Is ook nooit goed ;)

Ik pas, gelukkig altijd maatje 36/38 en die is echt overal te koop.
Toen ik nog 10 kilo meer woog, kon ik altijd maar van 1 winkel broeken aan, dat was best irritant, alleen dat model paste ik goed. Nu pas ik echt alles. Ik heb ook wel een erg makkelijk figuur, geen brede heupen, niet echt een kont, alleen een klein beetje buik nog ;)

Maargoed, mensen, succes met afvallen en aankomen!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 12 jul 2006 17:10

Ik heb ook maat 34 en heb absoluut geen moeite met kleren kopen.

BMI is 18.7, en mn gewicht bevalt me goed,
let nu wel op dat ik geen buikje krijg, dmv oa gezond eten.

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 12 jul 2006 20:15

jip_86 schreef:Raido je hebt toch ook verschillende lengtematen in broeken?
Ja... maar niet 28/34 ;) ik heb een enorm smalle taile in vergelijking met mijn benen
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 12 jul 2006 22:19

Nou ik ga morgen weer wegen...ben benieuwd...ik voorvoel iets positiefs!!! :lol:

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 13 jul 2006 08:11

essieee schreef:Nou ik ga morgen weer wegen...ben benieuwd...ik voorvoel iets positiefs!!! :lol:

Fijn...! Ik voelde vanmorgen ook iets positiefs...! En ja hoor van al het keiharde werken was ik afgevallen. Heb nu een bmi van 20. Kei laag. Maar ga morgen op vakantie, dus dan mag ik weer iets aankomen :wink:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 13 jul 2006 08:46

Funlover schreef:
essieee schreef:Nou ik ga morgen weer wegen...ben benieuwd...ik voorvoel iets positiefs!!! :lol:

Fijn...! Ik voelde vanmorgen ook iets positiefs...! En ja hoor van al het keiharde werken was ik afgevallen. Heb nu een bmi van 20. Kei laag. Maar ga morgen op vakantie, dus dan mag ik weer iets aankomen :wink:

ehm... ik dacht dat jij probeerde BOVEN je bmi van 20.2 te komen? En nu noem je 20 positief? :roll:
Geniet van je vakantie! :)

Essie... ben benieuwd!

Bij mij vragen steeds meer mensen of ik afgevallen ben, superrrr 8)

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 13 jul 2006 13:13

Jannoek schreef:ehm... ik dacht dat jij probeerde BOVEN je bmi van 20.2 te komen? En nu noem je 20 positief? :roll:
Geniet van je vakantie! :)

Bij mij vragen steeds meer mensen of ik afgevallen ben, superrrr 8)

Ja voor om mee op vakantie te gaan ist best positief. Want op vakantie wil iedereen altijd van alles proberen en vreet iedereen extra. Dan kan ik een klein beetje mee doen....!
Maarr tis ook wel logisch kheb keihard gewerkt afgelopen 3 dagen, dus was ook niet zo gek!

Gaafff joh dat mensen het nu echt meer en meer gaan zien. Lekker gevoel he?! :D

Terug naar “Archief”