L'être extraterrestre schreef:Wat is daar vervelend aan?
Dat mensen zeuren dat je meer spek moet eten, en dat een paar winkels maar maatje 34 hebben, en dat je dan leuke kleding ziet, je past het en ja hoor weer te wijd, dag leuk rokje!

Moderator: Moderafo's
Of broek *gromt* Heb je een broek, maat 32 wel aardig om je buik maar tot op je knieën, neem je 34 die lang genoeg is, dan zit de bovenkant weer op je knieën.. hoei..marina87 schreef:L'être extraterrestre schreef:Wat is daar vervelend aan?
Dat mensen zeuren dat je meer spek moet eten, en dat een paar winkels maar maatje 34 hebben, en dat je dan leuke kleding ziet, je past het en ja hoor weer te wijd, dag leuk rokje!![]()
![]()
L'être extraterrestre schreef:Zo af en toe als ik een bui heb doe ik wel eens een poging tot wat gewicht er af. Maar tot nu toe hield ik het niet langer dan twee dagen vol...![]()
Maar dat was geen echt dieet. Mijn BMI weet ik niet, ik weeg 64 kilo en ben 1.75 lang. Maar ik vind mezelf echt te dik (benen enzo) Maar ach, mijn eeuwige snoepdrang kennende, zal het toch nooit iets worden
Smurffie schreef:Ik ben trouwens van 74 naar 72 kilo gegaan, gewoon door het warme weer, veel water drinken en veel sporten.... en gewoon normaal blijven eten. Es kijken of ik op die manier de 70 kilo kan halen Smile Dan zou ik een BMI van 20,4 hebben Smile
72 kilo?Vind je dat niet een beetje héél erg weinig vriend?
![]()
Hoe lang ben je trouwens? Scheelt natuurlijk ook
essieee schreef:Nou ik ga morgen weer wegen...ben benieuwd...ik voorvoel iets positiefs!!!
Funlover schreef:essieee schreef:Nou ik ga morgen weer wegen...ben benieuwd...ik voorvoel iets positiefs!!!
Fijn...! Ik voelde vanmorgen ook iets positiefs...! En ja hoor van al het keiharde werken was ik afgevallen. Heb nu een bmi van 20. Kei laag. Maar ga morgen op vakantie, dus dan mag ik weer iets aankomen
Jannoek schreef:ehm... ik dacht dat jij probeerde BOVEN je bmi van 20.2 te komen? En nu noem je 20 positief?![]()
Geniet van je vakantie!![]()
Bij mij vragen steeds meer mensen of ik afgevallen ben, superrrr
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten