Moderator: Moderafo's
biamarth schreef:Optimatus schreef:biamarth schreef:Lees nog maar eens:
biamarth schreef:Quote:
en dan... is er een synode van de PKN ( protestanse kerk in nederland) die beweren dat homofilie niet wordt afgekeurd door God. Deze synode probeert al haar gemeenten voor te laten stemmen voor de inzegening van het homohuwelijk. Gruwelijk, gruwelijk gewoon. Dat bevestigd maar weer dat de antichrist in de leiding van de kerk zitten.
Wat enorm laf, onbeschoft, gruwelijk en intens laag, onmeetbaar laag om mensen die het niet met jou eens zijn en op grond van hun door God geschapen lichaam en de daaraan verbonden gevoelens voor de antichrist uit te maken.
Ik hoor vaak onzin en dan denk ik: "Het kan niet gemener."
Helaas, het is je gelukt.
Pardon??? Ik heb kritiek op mijn eigen synode?? Gemeen??? ik houdt mijn eigen synode een spiegel voor. In het OT staat duidelijk dat God dit een gruwel vind. Wat nou met je ontzettend gemeen??? Kom met tegenargumenten!!!
Smurffie schreef:biamarth schreef:Optimatus schreef:biamarth schreef:Lees nog maar eens:
biamarth schreef:Quote:
en dan... is er een synode van de PKN ( protestanse kerk in nederland) die beweren dat homofilie niet wordt afgekeurd door God. Deze synode probeert al haar gemeenten voor te laten stemmen voor de inzegening van het homohuwelijk. Gruwelijk, gruwelijk gewoon. Dat bevestigd maar weer dat de antichrist in de leiding van de kerk zitten.
Wat enorm laf, onbeschoft, gruwelijk en intens laag, onmeetbaar laag om mensen die het niet met jou eens zijn en op grond van hun door God geschapen lichaam en de daaraan verbonden gevoelens voor de antichrist uit te maken.
Ik hoor vaak onzin en dan denk ik: "Het kan niet gemener."
Helaas, het is je gelukt.
Pardon??? Ik heb kritiek op mijn eigen synode?? Gemeen??? ik houdt mijn eigen synode een spiegel voor. In het OT staat duidelijk dat God dit een gruwel vind. Wat nou met je ontzettend gemeen??? Kom met tegenargumenten!!!
Als jij al van mening bent dat de leiding van kerk de antichrist is, op basis van het goedkeuren van een inzegening van een homohuwelijk, wat vind jij dan wel niet de homo's opzich? Ik denk dat Optimatus dat bedoelde.
Smurffie schreef:En als datzelfde homostel het Woord van God volgt, weten zij dat het voor Hem een belediging is om deze opmerking te maken. Want God voegt echt niet 2 homogenen tezamen.
Hm, hoe weet je dat?
En man en vrouw voegt hij wél samen trouwens..dat je het even weet.
Dat is lang niet alleen opbasis van deze inzegening, ook op andere punten is de synode ontzettend vrijzinnig in het denken, richting ds. Ter Linden --> een Nederlnds begrip voor vrijzinnigheid. En wanneer de leiding van de kerk niet mee gelofd in Het Woord Gods, dan is het einde zoek. Een maatschappij kerk is iets heel anders dan een kerk die zich richt op de Schrift.
biamarth schreef:Smurffie schreef:En als datzelfde homostel het Woord van God volgt, weten zij dat het voor Hem een belediging is om deze opmerking te maken. Want God voegt echt niet 2 homogenen tezamen.
Hm, hoe weet je dat?
Ken jij het OT???? Wanneer een mn naast een andere man ligt met vrouwelijke bedoeling, is dat een gruwel voor de Heer.
Smurffie schreef:Dat is lang niet alleen opbasis van deze inzegening, ook op andere punten is de synode ontzettend vrijzinnig in het denken, richting ds. Ter Linden --> een Nederlnds begrip voor vrijzinnigheid. En wanneer de leiding van de kerk niet mee gelofd in Het Woord Gods, dan is het einde zoek. Een maatschappij kerk is iets heel anders dan een kerk die zich richt op de Schrift.
Maak dan aub een nieuw topic over de synode, maar nu denkt iedereen dat jij het met homofilie in verband brengt. Behoorlijk irritant.
Smurffie schreef:biamarth schreef:Smurffie schreef:En als datzelfde homostel het Woord van God volgt, weten zij dat het voor Hem een belediging is om deze opmerking te maken. Want God voegt echt niet 2 homogenen tezamen.
Hm, hoe weet je dat?
Ken jij het OT???? Wanneer een mn naast een andere man ligt met vrouwelijke bedoeling, is dat een gruwel voor de Heer.
Daarom keur ik een homoseksuele relatie wel af, maar geen relatie opzich. die tekst heb ik zelf ook aangehaald nl. En ik heb daar in het andere subforum al meerdere malen uitleg over gedaan, dus dat doe ik nu niet meer, je kunt het teruglezen.
biamarth schreef:Bij deze wil ik benadrukken dat ik het alleen had over inzegening van een homohuwelijk. Over een homorelatie in verband gebracht met God. Niet over een homostelletje dat gezellig wilt samenwonen.
Cisca schreef:Tja, trouwen is ook een verbintenis tot de dood het scheidt, daar hou jij je weer niet aan!
biamarth schreef:Smurffie schreef:En als datzelfde homostel het Woord van God volgt, weten zij dat het voor Hem een belediging is om deze opmerking te maken. Want God voegt echt niet 2 homogenen tezamen.
Hm, hoe weet je dat?
biamarth schreef:Cisca schreef:Tja, trouwen is ook een verbintenis tot de dood het scheidt, daar hou jij je weer niet aan!
Pardon???? daar zijn altijd 2 partijen mee gemoeid. Maar als jij vind dat ik mijn dochtertje met haar medische verleden bij haar vader moet laten... Ook in de schrift staan hier dingen over. Kijk maar eens, wanneer je allemaal mag echtscheiden.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 14 gasten