gebed en dank punt
afgelopen dagen en 2 nachten (TT-week) stonden we met meerdere personen in Assen aan bezoekers te vertellen dat Jezus naar ze opzoek is en van ze houd.
Dit hebben we gedaan doormiddel van rebussen, driehoekigvierkantje dat toch rond is puzzel, en de laatste nacht zelfs met een christelijke country band erbij.
Er zijn veel gesprekken geweest, en ook na veel gesprekken boekjes als het johannes evanglie uitgedeeld die ze dan in hun broekzak kunnen doen om thuis nog es door te lezen.
Van de gesprekken zijn voornamelijk jeugdiggen erg geïnteresseerd.
voorbeeld: vrijdagnacht komt een jongen na me toe, 'He jou heb ik vanmiddag gezien met dat bord, je sprak met ons en gaf me toen dat kleine foldertje over onze zonde en de verlossing, ik heb hem al uitgelezen, en is zeker interessant, ow wacht ik moet weer verder, me vrienden willen weer doorlopen..." ik stond even verbaasd, maar kon hem nog snel een johannes evanglie meegeven
Er zijn natuurlijk veel meer mooie verhalen te noemne, ik weet nog niet half wat de anderen allemaal hebben besproken met mensen maar dat God ons zoveel zegen en mogelijkheden gegeven heeft om tijdens dit soort feestgedruisdagen in een stad die letterlijk naar bier ruikt dan, zoveel open harten te geven die toch nieuwsgierig zijn.
kortom willen jullie danken voor de zegeningen hier en bidden voor de nawerking die de gesprekken, gedachten en boekjes van die personen nog kunnen hebben als instrumenten in Gods handen