Gebedstopic

Om te kunnen posten in dit forum is lidmaatschap van een gebruikersgroep (leden Religie-fora) nodig.
Klik hier voor meer info en het aanvragen van postrecht

Moderators: henkie, elbert, Moderafo's

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 12 jun 2006 07:47

Willen jullie bidden voor mijn opa die zaterdagmiddag is overleden op de leeftijd van 90-en-1-dag. (nah, eigenlijk bidden voor zijn drie zoons en dochter en de rest van de familie).
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 12 jun 2006 08:02

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 jun 2006 21:43

Laten we niet vergeten voor Poessie te bidden, zij ligt voor 1 nacht in het ziekenhuis voor een onderzoek. En ze zijn nog bezig met onderzoeken. Bidt voor haar en de artsen dat ze weten wat het is en dat ze goede medicijnen mag krijgen!

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 20 jun 2006 21:46

doe ik!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

spacy
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor spacy » 24 jun 2006 00:09

gebed en dank punt

afgelopen dagen en 2 nachten (TT-week) stonden we met meerdere personen in Assen aan bezoekers te vertellen dat Jezus naar ze opzoek is en van ze houd.

Dit hebben we gedaan doormiddel van rebussen, driehoekigvierkantje dat toch rond is puzzel, en de laatste nacht zelfs met een christelijke country band erbij.

Er zijn veel gesprekken geweest, en ook na veel gesprekken boekjes als het johannes evanglie uitgedeeld die ze dan in hun broekzak kunnen doen om thuis nog es door te lezen.
Van de gesprekken zijn voornamelijk jeugdiggen erg geïnteresseerd.

voorbeeld: vrijdagnacht komt een jongen na me toe, 'He jou heb ik vanmiddag gezien met dat bord, je sprak met ons en gaf me toen dat kleine foldertje over onze zonde en de verlossing, ik heb hem al uitgelezen, en is zeker interessant, ow wacht ik moet weer verder, me vrienden willen weer doorlopen..." ik stond even verbaasd, maar kon hem nog snel een johannes evanglie meegeven :)

Er zijn natuurlijk veel meer mooie verhalen te noemne, ik weet nog niet half wat de anderen allemaal hebben besproken met mensen maar dat God ons zoveel zegen en mogelijkheden gegeven heeft om tijdens dit soort feestgedruisdagen in een stad die letterlijk naar bier ruikt dan, zoveel open harten te geven die toch nieuwsgierig zijn.

kortom willen jullie danken voor de zegeningen hier en bidden voor de nawerking die de gesprekken, gedachten en boekjes van die personen nog kunnen hebben als instrumenten in Gods handen :)
When I kneel before You, them I'm defying gravity

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 jun 2006 01:00

Ik zal er voor bidden spacy.

Regelmatig kwam ik hier, maar durfde niets te posten.
Het kost me nogal wat schaamte, maar toch wil ik weer vragen om te bidden voor mijn verslaving. Steeds gaat het goed, totdat ik ongeveer twee weken niks gebruikt heb en dan hou ik het echt niet meer vol. Het sluipt er in met een beetje, maar na een week is het weer net zoals vanouds.
Ik weet dat het moet stoppen, ik voel de plicht tegenover God en tegenover mijn vriend, maar het lukt mij niet. En vaak ontbreekt de wil.
Het is onderhand zo gewoon geworden; een stukje van mijzelf. Zonder dat ben ik bang mijzelf kwijt te raken.
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 24 jun 2006 12:15

Bloempie, heb je eigenlijk profesionele hulp erbij?

cornelis
Kapitein
Kapitein

Gebedstopic

Berichtdoor cornelis » 26 jun 2006 15:23

Hallo allemaal.

We zijn om 3 uur vanmiddag thuis gekomen uit het ziekenhuis,waar mijn vrouw een darmonderzoek heeft gehad.
We zijn de Here God bijzonder dankbaar,dat alles goed is.
Geen afwijkingen in de darm.
Nu gaat het L.U.M.C,verder kijken,waar de boedverhoging vandaan komt,en of het misschien van de Schildklier afkomstig is,al is die er wel uit.
Maar ook hier zal de Here alles weer leiden.
Maar ook nu is het voor ons weer Eben Haezer.
En we zijn bijzonder opgelucht.
Want we beseffen maar al te goed,dat wij nergens recht op hebben,dat het met het darmonderzoek goed mag zijn is puur Genade.
God de Here is voor ons weer een Verhoorder geweest van alle gebeden,dat het goed mocht zijn.
Ik hoop,dat Hij,dat voor jullie allemaal zal zijn.
Dit wilde ik graag even kwijt met vr gr Cornelis.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 26 jun 2006 15:37

Fijn cornelis dat er geen afwijkingen aan de darm zijn. Nu maar bidden dat ze snel weten hoe het zit met die verhoging!

Ik hoop je snel weer eens te spreken.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Poesje
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Poesje » 26 jun 2006 18:22

In dit topic keek ik eigenlijk nooit, maar ontzettend fijn om te merken dat we voor elkaar willen en mogen bidden..
De mensen die voor mij gebeden hebben afgelopen week, dank jullie wel! Erg fijn, dat doet me goed! Zouden jullie voor me willen blijven bidden? Zelf lukt het me niet altijd even goed.. :oops:
Ook om te vragen of God me wil helpen om mijn ergste/grootste zonde te doen laten. Het lukt me niet! (Ik durf het niet uit te spreken), maar als je er voor zou willen bidden, God weet wél wat ik bedoel..

Het heeft me heel wat gekost jullie dit te durven vragen..
"Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken, dan klopt alles."

Herman Finkers

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 26 jun 2006 18:26

Tof dat je het hebt gevraag poes!!! En zeker doen wij dat!

Maaike

Berichtdoor Maaike » 26 jun 2006 18:52

Willen jullie bidden voor alcoholisten, en hun gezinnen? De vaders, van 2 vrienden van mij zijn aan de drank, en het maakt zoveel kapot!!!

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 26 jun 2006 19:55

Intentie voor Afrika en Oeganda in het bijzonder, dat na een jarenlange voorspoed toch weer ontaart in een dictatuur.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

cornelis
Kapitein
Kapitein

Gebedstopic

Berichtdoor cornelis » 04 jul 2006 18:51

Hallo.
Daar ben ik weer.
Vanmiddag met mijn vrouw weer naar het LUMC geweest.
En de bloedwaarde waren nu goed.
Ook de waarde,die ons bijzondere zorgen gaven.
Het is wel zo,dat het ene lab anders prikt dan dan een andere lab.
Maar de waarde was in Gouda 11,en nu in Leiden ruim 5.
Dus dat is weer een hele bemoediging.
Nu is het nog afwachten of mijn vrouw in Oktober de radioactive slok moet,dat moet o,a de speurslok uitmaken.
Maar zo als het nu is ziet het er goed uit.
We zijn dan ook onze Hemelse Vader zeer dankbaar,want we weten heel goed,dat we niet beter zijn dan een ander.
Dit wilde ik even kwijt met een vr gr van Cornelis.

topkok

Berichtdoor topkok » 07 jul 2006 17:04

Willen jullie bidden voor den mensen in parijs, daar is een soort conferentie voor Chinezen. TITUS de leider van die conferentie is gisteren beroofd van zijn portefeuile en is de man die dat gedaan heeft achteraan gegaan, hierbij is hij ten val gekomen, en ligt hij nu in het ziekenhuis.!! willen jullie bidden voor zijn gezondheid, en voor alles wat met OM LUKE in engeland te maken heeft. dit is ook een outreach van OM LUKE wat opdit moment in Parijs plaatsvind!

Terug naar “[Religie] - Algemeen”