7 jaar samen, getrouwd een kind, maar ik geloof en hij niet. Dat leek geen probleem. Onze dochter laten dopen, leven zoals een gewoon gezin.
Dan kom je erachter dat de man waarmee je dus al 7 jaar samen bent anders is dan je dacht. De ene ban na de andere laat hij mislukken. Ook al werkt hij niet, altijd onze dochter wegbrengen naar mijn vader, blijkbaar was ze een grote last voor hem. Dan kom je erachter dat hij zowel harddrugs als softdrugs gebruikt, en al een behoorlijke tijd. Hierover hebben we behoorlijke ruzie gehad, en hij gaf te kennen te willen scheiden. Klinkt errug gek, maar ik was behoorlijk opgelucht!!! In Kortinthe staat duidelijk dat een gelovige een niet gelovige mag trouwen, omdat hij zou unnen bekeren, maar als hij wilt scheiden moet je hem laten gaan.
Nu zit ik dan met een evt. omgangsregeling. Hij gebruikt, dat moet je dan eerst kunnen bewijzen. Dat id uiteindelijk ook gelukt. Maar toch wil ik mijn meiske haar vader niet ontzeggen. Daarom komt er waarschijnlijk toch een omgangsregeling, maar dan onder toezicht van zijn moeder.
Toch blijft het moeilijk, handel ik hierbij wel goed???
_______