Nien schreef:Internet-Filternet![]()
TV-??![]()
Als er een filterTV op de markt komt, heb ik geen moeite met de TV.
Mijn grote bezwaar is geweld, vloeken en sex op TV en de vreselijke verslaving en passiviteit door TV.
Het wordt er niet gezelliger op, behalve als je met de knop vd TV om weet te gaan, maar ja... ik ken mezelf.
Dit vind ik een erg slappe reactie... Heb je radio? Zit daar filter op? Verder is Filternet sowieso niet waterdicht (omdat ze niet alle sites kennen die er zijn en er dagelijks weet ik veel hoeveel sites bijkomen) en het is gemakkelijk te kraken. Maar verder... Het is je eigen verantwoordelijkheid, ieder mens is voor zich verantwoordelijk wanneer hij de knop omzet, of dat nu met internet, radio of met televisie is, dat maakt niets uit.
In de orthodoxere kerken wordt mensen iets opgelegd. Als je tv hebt mag je niet aan het avondmaal bijvoorbeeld (soms). Ik vind dat belachelijk. Maar goed, dat is weer een ander punt...
Als laatste zou ik nog willen zeggen dat je beter een goed programma kunt kijken op tv dan alcohol nuttigen in een refocafe. Je kunt ook beter tv kijken dan je auto vereren. Je kunt ook beter een goed programma kijken i.p.v. en ga zo maar door.