bloempie21 schreef:Ik was een kilo aangekomen. Voelde me er flink rot onder. Heb daardoor aardig lopen snoepen, maar eergister ging ik op de weegschaal staan; was die kilo er weer af

snap er niks van! Maar ik ben blij!

Ach, je moet er van uit gaan dat je gewicht ten alle tijden ongeveer 2 kilo uit kan slaan, dat je de ene dag 88 weegt (in mijn geval) en de dag erna 87, en de dag daar weer na 89). Alhoewel het in mijn geval lijkt dat de trend is dat het la gzaam omhoog kruipt. Het zullen wel de spieren zijn. Je zou eigenlijk zo;n apparaatje moeten hebben dat vetpercentage meet, dat is een veel betere maatstaf dan alleen gewicht. Laatst op de weegschaal annes ruimtestation van de sportschool gestaan: gewicht hetzelfde als 2 maanden geleden, maar wel van 23 naar 22% lichaamsvet.
Vandaag weer lekker een uur spinnen en een uur bodypumpen, hoera! Gisteren heb ik met een loterij op de sportschool een paar Kickfun-handschoenen gewonnen, dat moet ik dan ook maar een keer gaan doen. Lekker een uur op een bokszak rammen, al je aggressie/frustratie eruit.
En voor de snoepers onder ons 2 adviezen: 1) niet kopen! Als je het tijdens de boodschappen niet koopt, kun je het 's avonds niet opeten. en 2) koop eens een paar ons ongepelde amandelen bij de notenbar, als je dan toch wilt snoepen zijn die dingen ideaal. En sta jezelf zo nu en dan toch iets toe, jezelf op zijn spartaans alles ontzeggen houdt niemand vol.