afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

maja
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor maja » 23 jun 2006 18:35

ik heb ook het boekje van sonja bakker gekocht!! :D
hope dat het werkt!!!
elke week zal ik het ff zegge :oops:
maandag gaat ik beginnen ik ben benieuwd :D
als je me zoekt, ik ben in de wolken!!

loesje

- 33,3 kg

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 23 jun 2006 18:57

maja schreef:ik heb ook het boekje van sonja bakker gekocht!! :D
hope dat het werkt!!!
elke week zal ik het ff zegge :oops:
maandag gaat ik beginnen ik ben benieuwd :D

En je weet het he..... :wink:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 24 jun 2006 01:03

Ik was een kilo aangekomen. Voelde me er flink rot onder. Heb daardoor aardig lopen snoepen, maar eergister ging ik op de weegschaal staan; was die kilo er weer af :shock: snap er niks van! Maar ik ben blij! :D
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 24 jun 2006 06:47

bloempie21 schreef:Ik was een kilo aangekomen. Voelde me er flink rot onder. Heb daardoor aardig lopen snoepen, maar eergister ging ik op de weegschaal staan; was die kilo er weer af :shock: snap er niks van! Maar ik ben blij! :D

Ach, je moet er van uit gaan dat je gewicht ten alle tijden ongeveer 2 kilo uit kan slaan, dat je de ene dag 88 weegt (in mijn geval) en de dag erna 87, en de dag daar weer na 89). Alhoewel het in mijn geval lijkt dat de trend is dat het la gzaam omhoog kruipt. Het zullen wel de spieren zijn. Je zou eigenlijk zo;n apparaatje moeten hebben dat vetpercentage meet, dat is een veel betere maatstaf dan alleen gewicht. Laatst op de weegschaal annes ruimtestation van de sportschool gestaan: gewicht hetzelfde als 2 maanden geleden, maar wel van 23 naar 22% lichaamsvet.

Vandaag weer lekker een uur spinnen en een uur bodypumpen, hoera! Gisteren heb ik met een loterij op de sportschool een paar Kickfun-handschoenen gewonnen, dat moet ik dan ook maar een keer gaan doen. Lekker een uur op een bokszak rammen, al je aggressie/frustratie eruit. 8)

En voor de snoepers onder ons 2 adviezen: 1) niet kopen! Als je het tijdens de boodschappen niet koopt, kun je het 's avonds niet opeten. en 2) koop eens een paar ons ongepelde amandelen bij de notenbar, als je dan toch wilt snoepen zijn die dingen ideaal. En sta jezelf zo nu en dan toch iets toe, jezelf op zijn spartaans alles ontzeggen houdt niemand vol.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 24 jun 2006 09:54

gewoon zolagn volhouden dat je geen behoefte meer aan snoep heb. Ik heb sinds mijn trouwen geen snoep in huis gehad. Maar jah naar de sjokvierdaagse heb ik tien zakken gekregen, dus die moeten er nog wel aan geloven. Gelukkig kan ik heel makkelijk die zooi laten staan, dat is dat gewoon.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 24 jun 2006 13:40

zoooo, daarstraks eventjes 1800 kcal verbrand in 2 uurtjes. Iemand een bak Ben & Jerries-ijs? :mrgreen:

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 25 jun 2006 00:02

lekker MrSokkie!!! :mrgreen: 8)

(groetjes G. ;) )
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 25 jun 2006 06:24

Optimatus schreef:lekker MrSokkie!!! :mrgreen: 8)

(groetjes G. ;) )

Opti, wat doe jij in dit topic? Als jij nog gaat afvallen hou je niks meer over :wink: Alhoewel wat spieren aankweken natuurlijk nooit verkeerd is. Binnen de kortste keren heb je dan Super-Opti! (Supermatus?) :mrgreen:

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 25 jun 2006 09:06

via een blog kwam ik dit tegen. Een foto-reeks van ene Brickgirl (what's in a name?) die in een krappe 4 maanden 15 kilo afvalt en een enorm wasbord kweekt. Ik weet niet precies wat ze er allemaal voor deed, maar de kleine stukjes tekst hinten op een vrij heftig regime (9 liter water per dag drinken bijvoorbeeld, lijkt me al een uitdaging op zich). Nou ja, het kan dus erg hard gaan, de langzame vooruitgang zo op een rij zien is in ieder geval wel grappig.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jun 2006 09:14

zoveel liter water per dag drinken lijkt me niet gezond!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 25 jun 2006 10:15

trijntjejohanna schreef:zoveel liter water per dag drinken lijkt me niet gezond!

mwa, aan de foto's te zien kan het ook niet heel slecht voor je zijn, en het is maar een halve liter per uur dat je wakker bent, dus ja, het is zeker wel veel, een stuk meer dan normaal, maar ook weer niet zó veel.

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 25 jun 2006 13:21

Hmm, kvind eig niet dat die vrouw erop vooruit gegaan is. Die laatste foto, dat ziet er niet uit man!

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 25 jun 2006 17:09

nee, okee, dat kan ik me voorstellen. Vrouwen met wasbordjes, het blijft een apart gezicht. Maar zeker tot eind-maart vind ik het wel een verbetering met het begin.

Serenity
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Serenity » 25 jun 2006 17:17

op een (of enkele) van de foto's lijkt het net een plastic paspop.
what the soul hides, blood tells

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 25 jun 2006 20:13

Hmm, dat zie ik er echt niet in.

Terug naar “Archief”