Berichtdoor Dippie » 23 jun 2006 13:35
Inderdaad, ik vind het ook heel belangrijk dat je dat aan elkaar verteld. Alhoewel dat echt niet de gemakkelijkste klus is. Maar eerlijkheid is zo belangrijk, en zeker in een relatie.
Ikzelf wilde aan het begin van mijn relatie, ook zoveel mogelijk weten over zijn verleden. Gewoon neutrale dingen, maar ook over zijn omgang met meiden, enz. Ik vind dat gewoon prettig om te weten. Want aan de hand daarvan weet jij ook een beetje hoe je met je partner om moet gaan. Misschien moet je juist wel heel erg alert zijn, in situaties waarin jullie samen zijn, of misschien moet hij dat juist wel bij jou. Als je het dus van elkaar weet, kan je elkaar dus alleen maar helpen.
Dus als advies zou ik geven: Zeg het gewoon eerlijk, hoe je er toen over dacht, maar ook hoe je er nu over denkt. Dat je er spijt van hebt en dat je het nu dus ook niet meer wil. En vraag haar gewoon om jou daarmee te helpen, daar is niets raars aan. Alleen zou ik zulke dingen wel zeggen, als je idd weet dat je met die persoon je verdere leven wilt delen, want naturrlijk hoeft niet jan en allemaal van jouw verleden te weten. Succes iig!!