Poesje schreef:Marnix schreef:Mariaa schreef:Een beetje nationaliteitsgevoel komt weer boven drijven..![]()
Maar verder heb ik niets met voetbal en snap niet dat mensen anderhalf uur er met plezier ernaar kijken.
Maar alles wat er omheen gebeurd vind ik belachelijk en in strijd met de 10geboden. (Prostitutie, dronkenschap etc.)
Naast prostitutie en dronkenschap vergeet je evangeliseren, bidden en geloof uitstralen te noemen
Die 3 zaken combineer je nu met voetbal?![]()
Juist dat word te veel vergeten, lijkt me..
Ja, dat combineer ik met voetbal. Zo'n groot evenement trekt een hoop rotzooi aan, er komen extra hoeren naar de voetbalsteden om wat bij te verdienen, sommigen drinken veel te veel. Maar niet alleen het kwade is er aan het werk, er komen ook evangelisten naar toe, er wordt door christenen gebeden, sporters komen voor hun geloof uit. In een van de stadions is een gebedsruimte voor christenen waar een hele rel om was, er was protest vanuit de moslimwereld en de ruimte zou gesloten worden, maar na protesten van christenen is hij weer open. De evangelische bisschop Huber zei daar over: Het evangelie heeft geen stadion nodig. Maar het stadion heeft het evangelie wel nodig.”
Jammer dat er door sommigen zo op de negatieve aspecten wordt gefocust, terwijl men vergeet dat ook daar een strijd tussen goed en kwaad is.