Hoe kijken jullie als christen zijnde naar het WK?
Kijk je wel/niet. En waarom?
Moderator: Moderafo's
hijwel schreef:
Maar ik geloof echt dat God ook een plan heeft met voetbal, amusement en bakken met geld die binnen komen..
Mariaa schreef:Een beetje nationaliteitsgevoel komt weer boven drijven..![]()
Maar verder heb ik niets met voetbal en snap niet dat mensen anderhalf uur er met plezier ernaar kijken.
Maar alles wat er omheen gebeurd vind ik belachelijk en in strijd met de 10geboden. (Prostitutie, dronkenschap etc.)
Marnix schreef:Mariaa schreef:Een beetje nationaliteitsgevoel komt weer boven drijven..![]()
Maar verder heb ik niets met voetbal en snap niet dat mensen anderhalf uur er met plezier ernaar kijken.
Maar alles wat er omheen gebeurd vind ik belachelijk en in strijd met de 10geboden. (Prostitutie, dronkenschap etc.)
Naast prostitutie en dronkenschap vergeet je evangeliseren, bidden en geloof uitstralen te noemen
mw schreef:ik niet. Teneerste omdat ik al geen voetbalfan ben.
Op zich heb ik niks tegen sport. Maar rond het wk is het meer dna een potje voetbal. Mensen hebben alles ervoor over om het te zien, enz enz.
En dan ben ik al helemaaaaal niet te spreken, en zeer velen met mij, over de prostituees die daar zijn voor de voetbalfans. *kotskots*
Hoezo afgod/koning voetbal???
Ik praat wel over een ander WK! De wederkomst![]()
Raido schreef:Aber... als ik dat nou niet doe, gewoon naar Radio1 luister, het leuk vind als ze het winnen, of kijk bij de buurjongen samen met een paar biertjes?
Ja, dat kanelbert schreef:Raido schreef:Aber... als ik dat nou niet doe, gewoon naar Radio1 luister, het leuk vind als ze het winnen, of kijk bij de buurjongen samen met een paar biertjes?
Tja, daar had ik het dus niet over.
Ik vroeg me af of je zo'n goed gevoel erbij kunt hebben als je weet dat heel veel mensen er verkeerd mee omgaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten