Moderator: Moderafo's
Aragorn schreef:Boekenlezer schreef:Aragorn schreef:Ha, we komen weer in de buurt van mannenzaken.![]()
Wat vinden de mannen hier van vrouwen die geen maagd meer zijn? Ik kan me er zelf bepaald niet druk om maken eigenlijk en termen als 'afgelikte boterham' verafschuw ik.
Ik kan niet uit ervaring spreken in dezen, dus kan ik ook niet zeggen hoe zoiets voelt.
Ik weet wel, dat toen ik eens te maken kreeg met een meisje van wie ik erg veel hield, dat ik voor mijzelf voelde dat seksuele promiscuïteit daar absoluut niet bij past. Dat je dan blij bent als je het nog nooit met een ander gedaan hebt.
Promiscuïteit en het hebben van meerdere seksuele relaties na elkaar in je leven hebben geen bal met elkaar te maken natuurlijk. En orgies ook niet, zoals marina al zegt.
Smurffie schreef:Wat vinden mannen er van als vrouwen meekijken naar een voetbalwedstrijd? Voetbal is toch wel een typische mannenzaak, dacht ik zo..
leclerc schreef:BL
ik ben toch wel benieuwd naar wat jij allemaal denkt het is toch wel interessant om iemans in een adem de woorden promiscuïteit, krikken, orgies en copuleren te zien gebruiken.
Dat klinkt als ietewat geremde frustratie.
Boekenlezer schreef:Smurffie schreef:Wat vinden mannen er van als vrouwen meekijken naar een voetbalwedstrijd? Voetbal is toch wel een typische mannenzaak, dacht ik zo..
Waardeloos, want ik interesseer mij niet in voetbal!![]()
Mij zie je eerder naar een Moto-GP-wedstrijd kijken. En van mij mogen de dames dan zeker meekijken.
Lalage schreef:misschien een goed idee om 's een aantal GOEDE redenen op een rijtje te zetten om te wachten met seks tot je getrouwd bent? Ik ben ook pas op m'n 21ste ofzo echt gaan begrijpen waarom dat zinnig is... gelukkig was het tot dan toe allemaal niet uit de hand gelopen, maar er zijn genoeg mensen die dan al geen maagd meer zijn of zelfs al een kind gebaard hebben.
Smurffie schreef:Welliswaar zou ik het nu kunnen begrijpen als er nóg een dringende waarschuwing komt, daar er alweer een pagina lang gesproken wordt over al dan niet offtopic gaan hier.
Dus nu weer mannenzaken en om zelf maar het initiatief te nemen;
Wat vinden mannen er van als vrouwen meekijken naar een voetbalwedstrijd? Voetbal is toch wel een typische mannenzaak, dacht ik zo..
Ik begrijp dat ook niet zo, het lijkt net alsof je dan geen emoties hebt ofzo, misschien heb ik ze te snel, kan ook nog natuurlijk.Boekenlezer schreef:Het zal de jongeren bijgebracht moeten worden, dat ze er vreselijk spijt van zullen krijgen als ze het al met een ander gedaan hebben als ze met hun geliefde vrouw/man getrouwd zijn.
Ik vind het niet erg, wel grappig om uit te moeten leggen wat precies het strafschoppengebied is en waarom dat lieve mooie voetballertje nu weer eruit moet. Razz Maar ik ben dan ook niet zo'n echte voetbalman, dat scheelt wellicht.
André schreef:Ik begrijp dat ook niet zo, het lijkt net alsof je dan geen emoties hebt ofzo, misschien heb ik ze te snel, kan ook nog natuurlijk.Boekenlezer schreef:Het zal de jongeren bijgebracht moeten worden, dat ze er vreselijk spijt van zullen krijgen als ze het al met een ander gedaan hebben als ze met hun geliefde vrouw/man getrouwd zijn.
Gister of eergister hoor ik ook op het 'nieuws' dat er een oproep naar vrouwen ging 'in de grote steden' om zich te laten testen op een of andere soa. (weet zo niet meer welke)
Dan denk je toch ook wat is er nu nog over van God's schepping, want daar hoort het 1 man 1 vrouw 'beleid' toch zeker ook bij?
*knip*Boekenlezer schreef:André schreef:Ik begrijp dat ook niet zo, het lijkt net alsof je dan geen emoties hebt ofzo, misschien heb ik ze te snel, kan ook nog natuurlijk.Boekenlezer schreef:Het zal de jongeren bijgebracht moeten worden, dat ze er vreselijk spijt van zullen krijgen als ze het al met een ander gedaan hebben als ze met hun geliefde vrouw/man getrouwd zijn.
Gister of eergister hoor ik ook op het 'nieuws' dat er een oproep naar vrouwen ging 'in de grote steden' om zich te laten testen op een of andere soa. (weet zo niet meer welke)
Dan denk je toch ook wat is er nu nog over van God's schepping, want daar hoort het 1 man 1 vrouw 'beleid' toch zeker ook bij?
Je bedoelt seksuele gevoelens, lijkt me. (Vind ik nog wat anders dan emoties. Emoties, dat zijn zaken als: lachen, huilen, etc. Niet de gevoelens zelf dus, maar de uiting ervan. Emotie = e + motio, e = uit, motio = beweging.)
Er zijn ook gevoelens waarbij het wel zo verstandig is ze in de teugels te houden. Ik zou ook best als een coureur mijn motor plat in de bochten willen leggen. Lijkt me enorm gaaf. ('k Maak dagelijks bochten op de snelweg.) Maar ik stel de prioriteit toch maar op het veilig en onbeschadigd aankomen op mijn plaats van bestemming.
Wat seksuele gevoelens betreft, die heb ik natuurlijk ook, maar ervaar ze ook weer niet zo, dat ze onbeheersbaar met me aan de haal gaan. Ik snap wat je bedoelt met 'alsof je geen gevoelens hebt', al is het niet iets wat me nu nog dwars zit w.b. die seksuele regels. ('k Zal de gave van de onthouding misschien hebben?)
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 26 gasten