Moderator: Moderafo's
Nope, ik vroeg mij gewoon af wat ze dan wel niet zouden gaan uitzenden en wat het nut is van een reformatorische omroep.Mariaa schreef:Maar op radio 1 vind je geen bijbelstudies / meditaties. En wat weet jij nou van de inhoud van iets wat nog komen moet. Vooroordeel misschien..?
Hoeveel denk je van een meditatie op te steken tijdens het maken van je huiswerk? Lees je ook boeken in de kerk en hoeveel zou je dan opsteken?Mariaa schreef:handig toch. ben je hard aan het werk voor school ofzo, kun je ondertussen luisteren naar wat een interessantdoende iemand wil vertellen, meditatie aanhoren of whatever![]()
En ik vind het zowieso meer relaxed om te luisteren dan te lezen..
Raido schreef:Nope, ik vroeg mij gewoon af wat ze dan wel niet zouden gaan uitzenden en wat het nut is van een reformatorische omroep.Mariaa schreef:Maar op radio 1 vind je geen bijbelstudies / meditaties. En wat weet jij nou van de inhoud van iets wat nog komen moet. Vooroordeel misschien..?
Bijbelstudies op de radio.... heb je ook echt nodig, je hebt websites vol, boeken vol, mp3's vol.... waarom dan in de ether?
Die kunnen al 10 (?) jaar lang voorgelezen saambinders, preken, meditaties etcetra bestellen kortom waar een wil is, is een weg. Ook daar is een reformatorische omroep niet nodig voor.Ik denk omdat veel reformatorische mensen/ouderen geen internet (en mp3's) hebben en op deze manier wel naar de meditaties kunnen luisteren.
Mij ook wel; maar hoeveel steek je er van op? Een meditatie is wat anders dan een slap zemelverhaaltjeMij lukt dat ook wel, luisteren en voor school wat doen tegelijkertijd.
Mariaa schreef:Hmm.. als ik een tekening aan t maken ben, kan ik ondertussen met gemak luisteren.
trouwens.. ik heb wel eens gehoord dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen in tegenstelling tot mannen
Het is volgens ons een grote vergissing om de mogelijkheden van de moderne media volledig onbenut te laten. Daarmee gaan we allereerst voorbij aan de Bijbelse opdracht om te bouwen en te bewaren (zie Genesis 3), alsook om nieuw ontdekte mogelijkheden tot ontwikkeling te brengen. Veel urgenter is echter dat we tegenwicht dienen te bieden aan de vele goddeloze en godslasterlijke programma's en dat we de moderne techniek positief gebruiken om de Bijbelse boodschap van verzoening uit te dragen
peentje schreef:Mariaa schreef:Hmm.. als ik een tekening aan t maken ben, kan ik ondertussen met gemak luisteren.
trouwens.. ik heb wel eens gehoord dat vrouwen meerdere dingen tegelijk kunnen in tegenstelling tot mannen
Moderator, er gaat hier iemand offtopic!!![]()
Maar dat heeft niks met het verschil tussen jongens en meisjes te maken!
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 14 gasten