Floefloe schreef:Wel, ik ben ook geweest en ik heb een kritiek puntje ... en wel dezelfde als die ik al een paar jaar heb. Waarom moet aan het begin van het middagprogramma het geluid harder gezet worden? Tijdens het ochtendprogramma is het hard, maar komt het geluid gewoon goed door. Maar 's middags staat het geluid volgens mij harder en dan komt het geluid soms een beetje krakerig door.
Maar goed, dat is mijn probleem denk ik.
Verder een goede dag, goede toespraken, goede artiesten. Ik had me vooral verheugd op Barlow girl, en die vielen niet tegen. De uitleg rond het nummer 'Average girl' maakte het nummer voor mij wel duidelijker. Ik kende het al, maar vond het wat overtrokken. Wel een beetje een langdradige uitleg, maar vooruit, ze zijn Amerikaans.
Hm ik heb niet gemerkt dat het geluid krakerig klonk, ik vond het wel goed klinken... Barlowgirl is een echte rockband, dat knalt sowieso wel wat meer... En daar houden ze ook wel rekening mee met wanneer ze welke band laten spelen, das waar

Omega schreef:Samengevat vond ik de EOJD veel herrie en amusement (dank Elbert) en weinig eerbied. Lol, leut en vermaak zijn blijkbaar nodig om jongelui te interesseren in Jezus. Zonder wie dan ook te willen veroordelen (!!!) zou ik wel eens willen weten wie van de bezoekers 's morgens zijn/haar knieën gebogen heeft voor God met de vraag: "Heere, wat wilt Gij dat ik doen zal?" Dat is dus wat anders dan vragen om een fijne dag. Ik ben ook benieuwd wie zondag net zoveel genoten heeft van de preek als van de EOJD.
Ik heb zondag net zo genoten van de preek! Eerbied vond ik juist heel veel aanwezig op de jongerendag, helemaal als je beseft dat er hele ladingen kinderen en pubers aanwezig zijn... Maar ja, voor sommigen is "herrie" in strijd met "eerbied" terwijl ik me sterk afvraag of dat zo werkt. Verder heb ik van dit jaar al weer gehoord dat er mensen op die knieën zijn gegaan en hebben besloten dat ze Jezus willen volgen en God dienen... En ook van aflopen jaren heb ik daar al heel wat verhalen van mensen zelf en van medechristenen die mensen meenamen gehoord.
En verder, bogen Mirjam en David zich voor ze gingen dansen en opzwepende muziek maken eerst op hun knieën? Moet je God vragen of je Hem vandaag mag aanbidden, loven en prijzen met muziek, misschien wel met dans? De Bijbel zegt dat we dit gewoon mogen doen.