Mijn man vind het gewoon heel bijzonder dat zijn kindje in mijn buik zit, maar vind me echt niet aantrekkelijker ofzo.
En volgens mn broer mag ik de wereldbeker wel uitreiken want ik ben een echte "ronde-miss"....
Moderator: Moderafo's
Wat dan wel weer aardig is, is dat mijn vrouw na elke zwangerschap slanker wordt.
Wellicht is het belangrijker dan de outside?Aragorn schreef:Nouja, ik kan me wel voorstellen wat Othello en Corine zeggen, dat het een mooi idee is als je nadenkt over wat zich in die buik aan het voltrekken is. Maar dat is iets anders dan puur fysieke aantrekkelijkheid.
Wellicht dat die dingen soms door elkaar gehaald worden?
Corine schreef:Er zijn echt mannen die zwangere vrouwen wel heel aantrekkelijk vinden omdat ze zouden stralen en er heel blij en gelukkig uitzien.
Ik kan me er weinig bij voorstellen maar het schijnt zo te zijn..
Aragorn schreef:Nouja, ik kan me wel voorstellen wat Othello en Corine zeggen, dat het een mooi idee is als je nadenkt over wat zich in die buik aan het voltrekken is. Maar dat is iets anders dan puur fysieke aantrekkelijkheid.
Othello schreef:Aragorn schreef:Nouja, ik kan me wel voorstellen wat Othello en Corine zeggen, dat het een mooi idee is als je nadenkt over wat zich in die buik aan het voltrekken is. Maar dat is iets anders dan puur fysieke aantrekkelijkheid.
Nu, dat doe ik dus niet. Ik zie weinig fysiek aantrekkelijks in een zwangere vrouw, althans in elk geval niet méér dan in een niet-zwangere vrouw. Misschien wel minder, zelfs.
Maar ik heb daar nooit last van gehad, ofzo, omdat het gevoel samen een kindje te verwachten vele malen gelukkiger stemt dan de eventuele onvrede over bepaalde fysieke beperkingen of onaantrekkelijkheid.
Aragorn schreef:Maar ik heb daar nooit last van gehad, ofzo, omdat het gevoel samen een kindje te verwachten vele malen gelukkiger stemt dan de eventuele onvrede over bepaalde fysieke beperkingen of onaantrekkelijkheid.
Sowieso lijkt me dat dat soort dingen redelijk wegvallen als je al geruime tijd een relatie hebt - waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat het niet meer uitmaakt hoe je eruitziet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten