Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 19 jun 2006 01:18

Mijn man vind het gewoon heel bijzonder dat zijn kindje in mijn buik zit, maar vind me echt niet aantrekkelijker ofzo.

En volgens mn broer mag ik de wereldbeker wel uitreiken want ik ben een echte "ronde-miss"....

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 19 jun 2006 09:21

Mwa, als ervaringsdeskundige kan ik u melden dat ik zwangere vrouwen fysiek niet bijster aantrekkelijk vind. Dat zegt uiteraard niets over het wonder van een zwangerschap an sich. Niets is mooier dan een bolle buik en een klein voetje dat zich naar buiten poogt te kicken...

Wat dan wel weer aardig is, is dat mijn vrouw na elke zwangerschap slanker wordt. Het angstscenario van menige man om na elk kindje ook enkele kilo's vrouw erbij te krijgen, gaat in ons geval dus niet op... 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 jun 2006 09:41

Wat dan wel weer aardig is, is dat mijn vrouw na elke zwangerschap slanker wordt.

Dan is het te hopen dat het geen elftal wordt, want dan blijft er weinig meer van je vrouw over 8)

Ik kon het me al niet voorstellen dat een vrouw aantrekkelijker is tijdens de zwangerschap, maar als je dat soms hoort..allah, dat zullen dan wel bevliegingen zijn ofzo :)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 jun 2006 12:17

Nouja, ik kan me wel voorstellen wat Othello en Corine zeggen, dat het een mooi idee is als je nadenkt over wat zich in die buik aan het voltrekken is. Maar dat is iets anders dan puur fysieke aantrekkelijkheid.

Wellicht dat die dingen soms door elkaar gehaald worden?

André

Berichtdoor André » 19 jun 2006 12:21

Aragorn schreef:Nouja, ik kan me wel voorstellen wat Othello en Corine zeggen, dat het een mooi idee is als je nadenkt over wat zich in die buik aan het voltrekken is. Maar dat is iets anders dan puur fysieke aantrekkelijkheid.

Wellicht is het belangrijker dan de outside?

Corine
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Corine » 19 jun 2006 12:24

Er zijn echt mannen die zwangere vrouwen wel heel aantrekkelijk vinden omdat ze zouden stralen en er heel blij en gelukkig uitzien.

Ik kan me er weinig bij voorstellen maar het schijnt zo te zijn..

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 jun 2006 12:29

Corine schreef:Er zijn echt mannen die zwangere vrouwen wel heel aantrekkelijk vinden omdat ze zouden stralen en er heel blij en gelukkig uitzien.

Ik kan me er weinig bij voorstellen maar het schijnt zo te zijn..

En toch is dat denk wat Aragorn zegt; Het feit dat er iets in je buik groeit is wel een wonderlijk gebeuren natuurlijk. :)

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 19 jun 2006 12:39

Aragorn schreef:Nouja, ik kan me wel voorstellen wat Othello en Corine zeggen, dat het een mooi idee is als je nadenkt over wat zich in die buik aan het voltrekken is. Maar dat is iets anders dan puur fysieke aantrekkelijkheid.

Nu, dat doe ik dus niet. Ik zie weinig fysiek aantrekkelijks in een zwangere vrouw, althans in elk geval niet méér dan in een niet-zwangere vrouw. Misschien wel minder, zelfs.

Maar ik heb daar nooit last van gehad, ofzo, omdat het gevoel samen een kindje te verwachten vele malen gelukkiger stemt dan de eventuele onvrede over bepaalde fysieke beperkingen of onaantrekkelijkheid.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 jun 2006 12:43

Othello schreef:

Nu, dat doe ik dus niet. Ik zie weinig fysiek aantrekkelijks in een zwangere vrouw, althans in elk geval niet méér dan in een niet-zwangere vrouw. Misschien wel minder, zelfs.

Dat klopt, ik wilde ook niet suggereren dat jij dat onderscheid niet maakte. Je deed het zelfs eerder dan ik. :)

Maar ik heb daar nooit last van gehad, ofzo, omdat het gevoel samen een kindje te verwachten vele malen gelukkiger stemt dan de eventuele onvrede over bepaalde fysieke beperkingen of onaantrekkelijkheid.

Sowieso lijkt me dat dat soort dingen redelijk wegvallen als je al geruime tijd een relatie hebt - waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat het niet meer uitmaakt hoe je eruitziet.

Othello
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Othello » 19 jun 2006 12:52

Aragorn schreef:

Sowieso lijkt me dat dat soort dingen redelijk wegvallen als je al geruime tijd een relatie hebt - waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat het niet meer uitmaakt hoe je eruitziet.

Dat klopt wel, hoewel ook hier weer geldt dat mannen daar over het algemeen meer waarde aan blijven hechten dan vrouwen. Althans, zo ervaar ik dat.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 jun 2006 12:55

Ja, ik maakte ook niet voor niets het voorbehoud dat het nog wel wat uitmaakt hoe de ander eruit ziet. :P

Alhoewel de uitstraling die voortkomt uit een houding van 'ik ben toch getrouwd en geen 20 meer dus waarom zou ik er nog wat aan doen' misschien wel meer lelijk-makend is dan het fysieke eindresultaat ervan an sich.

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 19 jun 2006 16:06

Dat wordt ook gelijk een clausule in mijn huwelijkscontract, indien geen moeite meer wordt gedaan voor een aantrekkelijk uiterlijk, direct ontbinden die zaak.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 jun 2006 17:21

Nah, Kathleen..aantrekkelijk..aantrekkelijk..Is een verzórgd uiterlijk ook goed? 8-[

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 19 jun 2006 17:26

Ach, wie moeite doen voor een aantrekkelijk uiterlijk ziet er over het algemeen ook automatisch verzorgd uit.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 19 jun 2006 17:55

Aragorn schreef:Ach, wie moeite doen voor een aantrekkelijk uiterlijk ziet er over het algemeen ook automatisch verzorgd uit.

Ja, maar niet iedereen die er verzorgd uitziet is aantrekkelijk :)

Terug naar “Archief”