Katlheen schreef:
Hoezo uiteraard?
Nou, misschien helemaal niet zo 'uiteraard', misschien heb je al ervaring zonder dat je het weet In ieder stadje een ander schatje bijv, jou kennende
Mij kennende...? Nou nou...je moest eens weten. Maar goed, niet zonder dat ik het weet hoor mop, daar let ik heus wel op.
Maar wel of niet aantrekkelijk van zwangere vrouwen. Tja, als ik een zwangere vrouw zie lopen denk ik daar niet gelijk aan, maar zoals eerder gezegd is, misschien wel als het je eigen partner is die zwanger is van jouw kind. Dat zoiets wellicht wel aantrekkelijk is voor een man. En nee, niet het "samen zwanger zijn", dan vind ik zo'n statement waarbij ik gelijk over de spreekwoordelijke nek ga. Je partner is zwanger van jou, dus niks niet samen. Enfin, ik denk dat daar het verschil in zit. Maar er zullen ongetwijfeld mannen zijn die daar minder band mee hebben, en hun partner dus ook minder aantrekkelijk vinden tijdens de zwangerschap. Ja ja, ook mannen hebben een emotionele/hormonale rollercoaster gedurende de zwangerschap van hun partner

Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.