Mannenzaken (met mannenhumor)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

André

Berichtdoor André » 17 jun 2006 15:54

Aragorn schreef:Of soms heel veel en soms helemaal niet, want zo zijn ze, die vrouwen. :P
Heerlijk generaliserend, ik denk trouwens dat het gewoon anders is als je getrouwd bent.
Maar misschien reageren vrouwen anders bij los/vast relaties, geen flauw idee, ik zal het eens vragen bij gelegenheid. 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 15:57

marina87 schreef:Ik denk wel dat ze dan ook zin hebben, waarom worden anders al die standjes beschreven die zwangere vrouwen kunt uitproberen?Afbeelding

Nouja, minder zin is natuurlijk iets anders dan helemaal geen zin. :)

@André: inderdaad, generaliseren is zo heerlijk! :mrgreen: Maar zoals ik al zei heb ik er eigenlijk niet zo'n ervaring mee. Wat is volgens jou anders als je getrouwd bent? (ik heb overigens geen los/vast-relatie, dus wat dat betreft is er geen verschil met getrouwde stellen)

André

Berichtdoor André » 17 jun 2006 16:01

Aragorn schreef:
marina87 schreef:Ik denk wel dat ze dan ook zin hebben, waarom worden anders al die standjes beschreven die zwangere vrouwen kunt uitproberen?Afbeelding

Nouja, minder zin is natuurlijk iets anders dan helemaal geen zin. :)

@André: inderdaad, generaliseren is zo heerlijk! :mrgreen: Maar zoals ik al zei heb ik er eigenlijk niet zo'n ervaring mee. Wat is volgens jou anders als je getrouwd bent? (ik heb overigens geen los/vast-relatie, dus wat dat betreft is er geen verschil met getrouwde stellen)
Volgens mij doe ik er goed aan hier geen antwoord op te geven.
Wsl vind jij een relatie gelijk aan een huwelijk?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 16:05

Nou, niet perse. Wat mij betreft zijn alleen samenwonen en huwelijk met elkaar te vergelijken. Elk huwelijk is wel een relatie, maar niet elke relatie is een huwelijk. :wink:

Maar jij doelde op het verschil wel/geen seks neem ik aan?

André

Berichtdoor André » 17 jun 2006 16:23

Aragorn schreef:Nou, niet perse. Wat mij betreft zijn alleen samenwonen en huwelijk met elkaar te vergelijken. Elk huwelijk is wel een relatie, maar niet elke relatie is een huwelijk. :wink:

Maar jij doelde op het verschil wel/geen seks neem ik aan?
Even een PB er tussendoor, lijkt mij iets beter op zn plaats.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 17 jun 2006 16:30

mystery schreef:Oké en nu weer over de mannenzaken. Over hoofdpijn openen jullie maar een medisch topic :wink:

En dat was dus alweer twee blz. terug. Kortom ik ga nu gebruik maken van een nieuwe smilie:

off topique

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 16:37

Oh, ik dacht dat omgaan met eventule libidoverschillen tussen mannen en (zwangere) vrouwen eigenlijk wel een mannenzaak was..

André

Berichtdoor André » 17 jun 2006 16:47

Aragorn schreef:Oh, ik dacht dat omgaan met eventule libidoverschillen tussen mannen en (zwangere) vrouwen eigenlijk wel een mannenzaak was..
Het gaat er denk ik om dat bepaalde woorden niet wenselijk zijn, althans dat heb ik begrepen uit de diverse toelichtingen.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 16:53

Nouja, hij had het toch vooral over offtopic dacht ik. En zo niet, dan zou hij dat vast wel even melden..

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 17:19

Smurffie schreef:
Katlheen schreef:
Ik dacht dat maagpijn al een poosje de nieuwe was. Maar verder ken ik dat soort excuses alleen van de clichés, ik heb geen ervaring met zin-loze vrouwen.

Join the club. Is er trouwens een goed excuus voor ons mannen, zonder het probleem te krijgen dat de vrouw gaat roepen dat wij ze vast niet meer aantrekkelijk vinden, niet meer van ze houden enzo?

Hm, pas hoorde ik van een meisje, dat haar man haar tijdens de zwangerschap niet aantrekkelijk vond, dat had hij haar zelf verteld ook. Enerzijds kan ik dat begrijpen, maar anderzijds hoor je meestal het tegenovergestelde, dat mannen zwangere vrouwen juist wël aantrekkelijk vinden (of iig hun eigen vrouw) Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de waarheid 8)
Mannen met ervaring hier?

We gingen na het bericht van Mystery met deze berichten verder. In het geheel niet offtopic lijkt mij :)

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 17 jun 2006 17:31

reacties van vrouwen in dit topic zijn per definitie al zwaar off-topic :P
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 18:53

Marnix schreef:reacties van vrouwen in dit topic zijn per definitie al zwaar off-topic :P

Dan zijn reacties over vrouwen ook offtopic en in dát geval heeft dit topic idd geen nut meer 8)

arrebar
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor arrebar » 17 jun 2006 22:02

ja dat hoor ik ook vaak dat mannen vrouwen aantrekkelijker vinden als ze zwanger zijn... ik zelf vind van niet ze zien er vaak zo vermoeid uit! en zeker op het einde. ik vind ze vaak het mooist als ze net 2 maanden moeder zijn stralend van geluk en opgeknapt van de bevalling!

wat vinden jullie?? gr arjan
het leven is een feest! (je moet alleen zelf de slingers ophangen)

Katlheen
Majoor
Majoor

Berichtdoor Katlheen » 18 jun 2006 23:02

Katlheen schreef:
Hoezo uiteraard?

Nou, misschien helemaal niet zo 'uiteraard', misschien heb je al ervaring zonder dat je het weet In ieder stadje een ander schatje bijv, jou kennende

Mij kennende...? Nou nou...je moest eens weten. Maar goed, niet zonder dat ik het weet hoor mop, daar let ik heus wel op. 8)

Maar wel of niet aantrekkelijk van zwangere vrouwen. Tja, als ik een zwangere vrouw zie lopen denk ik daar niet gelijk aan, maar zoals eerder gezegd is, misschien wel als het je eigen partner is die zwanger is van jouw kind. Dat zoiets wellicht wel aantrekkelijk is voor een man. En nee, niet het "samen zwanger zijn", dan vind ik zo'n statement waarbij ik gelijk over de spreekwoordelijke nek ga. Je partner is zwanger van jou, dus niks niet samen. Enfin, ik denk dat daar het verschil in zit. Maar er zullen ongetwijfeld mannen zijn die daar minder band mee hebben, en hun partner dus ook minder aantrekkelijk vinden tijdens de zwangerschap. Ja ja, ook mannen hebben een emotionele/hormonale rollercoaster gedurende de zwangerschap van hun partner :mrgreen:
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 18 jun 2006 23:18

Je bent dan ook niet samen zwanger, maar samen in verwachting 8)

Terug naar “Archief”