afslanken (gesplitst)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 17 jun 2006 12:10

Oh, daar heb ik zo'n lief zwemrokje voor, die ik aandoe zodra ik uit het water kom :)
Van gewoon bikinispul is dat zeg maar.

Niet dat ik van plan ben om te gaan zwemmen, maar misschien een keertje als ik op vakantie ben ofzo..
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 12:29

Jullie dames zijn eigenlijk best triest.. who cares of je bovenbenen of buik wat dikker zijn dan het zogenaamde ideaal.. :roll:

Wat is een tankini eigenlijk?

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 12:38

Gewoon doen natuurlijk! Niemand die op je let hoor.. Ga maar eens opt strand al die mensen bekijken, iedereen doet 't toch gewoon!? Kheb t ook een tijd gehad dat ik geen bikini aan durfde, maar nu heb ik lak aan anderen. Heerlijk! Nix buik in houden, kga toch zeker voor mn eigen plezier naar het strand.

Grijns 8)

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 17 jun 2006 12:39

Aragorn schreef:Jullie dames zijn eigenlijk best triest.. who cares of je bovenbenen of buik wat dikker zijn dan het zogenaamde ideaal.. :roll:

Een bikini waar ook de bovenste helft van je buik bedekt is/ een badpak waar een stuk tussen uit is.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 12:42

Ah zo, dus dat de aandacht extra gevestigd wordt op die onderste vetrolletjes zegmaar? 8)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 12:49

marina87 schreef:
Aragorn schreef:Jullie dames zijn eigenlijk best triest.. who cares of je bovenbenen of buik wat dikker zijn dan het zogenaamde ideaal.. :roll:

Een bikini waar ook de bovenste helft van je buik bedekt is/ een badpak waar een stuk tussen uit is.

Gewoon topje met een broekje :) Dat was trouwens een prima overgangsfase van badpak naar bikini, ik mocht geen bikini destijds, en wel een tankini. Maar goed, een tankini of bikini maakt dan ook niet meer uit 8)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 12:53

Ah, danku. :P En is dat dan ook per definitie zo'n broekje met pijpjes? Opzich vind ik die best hip.

marina87
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor marina87 » 17 jun 2006 12:53

Smurffie schreef:
marina87 schreef:

Gewoon topje met een broekje :) Dat was trouwens een prima overgangsfase van badpak naar bikini, ik mocht geen bikini destijds, en wel een tankini. Maar goed, een tankini of bikini maakt dan ook niet meer uit 8)

Ghe ghe, zo ging het bij mij ook. :P

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 jun 2006 12:54

Het is een hellend vlak! :shock:

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 13:05

Aragorn schreef:Ah, danku. :P En is dat dan ook per definitie zo'n broekje met pijpjes? Opzich vind ik die best hip.

Nee, hoeft niet :) Maar ze zijn wel grappig idd. Niet van die lange pijpjes, maar een beetje ertussen in. Iig wel lang genoeg om de boel bij elkaar te houden :P

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 17 jun 2006 13:06

Aragorn schreef:Het is een hellend vlak! :shock:

De meeste stranden lopen schuin af ja 8)

annvisser
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor annvisser » 17 jun 2006 13:49

Smurffie schreef:
Gewoon doen natuurlijk! Niemand die op je let hoor.. Ga maar eens opt strand al die mensen bekijken, iedereen doet 't toch gewoon!? Kheb t ook een tijd gehad dat ik geen bikini aan durfde, maar nu heb ik lak aan anderen. Heerlijk! Nix buik in houden, kga toch zeker voor mn eigen plezier naar het strand.

Grijns 8)

:wink: klopt niet helemaal idd.. Maar je snapt wel watk bedoel! 8)

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 17 jun 2006 18:03

Jannoek schreef:
de eerste drie kilo's zijn er af! :) (en ik moet nog ongesteld worden ook, dus... ::)))

Goed hoor, gefeliciteerd, maaaarrrrrrr.... Ik hoop dat het niet alleen vocht is dat je kwijt bent, of nog erger, spieren, want dan zou het wel eens alleen maar erger kunnen worden. Ik kan het zo gauw niet meer vinden, maar in het "Wasborddieet"staat een stukje dat je lijf bij alleen "dieëten" (minder eten dus) als eerste spierweefsel afbreekt, voordat je aan je vetreserves begint. Spieren zijn nu eenmaal duurder in het onderhoud voor een lijf dan vet, dus logisch dat dat als eerste afgebroken wordt in tijden van schaarste. Spieren zijn pas echte energie-vretertjes, dus daar moet je heel zuinig op zijn (en aankweken!).

Nou ja, ik hoop natuurlijk dat dit bij jou (en iedereen die probeert af te vallen) niet zo is, maar het is misschien wel iets om bij stil te staan. Succes!

Johanne
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Johanne » 17 jun 2006 20:46

Ik voel mezelf momenteel echt minstens 10 kilo zwaarder, ben net uit eten geweest enzo en durf echt de komende week niet eens in de buurt te komen van de weegschaal heheh...
"I am a lonely soldier, I fight my own war
Everyone's caught up in themselves
My wounded soul is tearing me down"

-Narnia-

essieee
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor essieee » 17 jun 2006 21:18

Johanne schreef:Ik voel mezelf momenteel echt minstens 10 kilo zwaarder, ben net uit eten geweest enzo en durf echt de komende week niet eens in de buurt te komen van de weegschaal heheh...

Watje :mrgreen: :wink:

Terug naar “Archief”